• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м.куб/добу в смт Мар’янівка Горохівського району Волинської області

Місце виконання робіт: смт. Мар’янівка Горохівського району Волинської області Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до документації).

Завершена

9 875 536.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 000.00 UAH
Номер: d047254b4ac64835af89d47a186af384
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-26-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 26.12.2019 16:19 - 17.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2019 № 53-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника управління Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.12.2019 № 53-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-02-000164-c від 02.10.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення норм частини третьої статті 17, абзацу другого частини другої статті 23 та частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання дотримання Мар’янівською селищною радою (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляді тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко», фізичної особи-підприємця Кулака Володимира Зіновійовича, товариства з обмеженою відповідальністю «Будтех-Долина 2016» (в частині, яка не була предметом розгляду органом оскарження), чотири протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 27.12.2019, повідомлення про намір укласти договір від 27.12.2019. В ході проведення моніторингу встановлено, що 17 жовтня 2019 року рішенням тендерного комітету Замовника б/н внесені зміни до Тендерної документації. Однак, в порушення вимог норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), положення Тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Проведеним моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель 17.12.2019 визначено найбільш економічно вигідною пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ». В електронній системі закупівель 27.12.2019 Замовником оприлюднено протокол від 27.12.2019 б/н, яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ». Аналізом інформації електронної системи закупівель, встановлено, що Замовником не оприлюднено протокол, яким продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ» перевищив 5 робочі дні з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та становив 8 робочих днів, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону. Також, моніторингом установлено, що переможцем торгів протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надано документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Період усунення порушень: 09.01.2020 15:04 - 24.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.01.2020 15:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Неможливість усунення виявленого порушення
Дата публікації звіту: 15.01.2020 16:35

Рішення про призначення перевірки