-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології (37623 Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система, цифрова)
Закупівля на очікувану вартість з ПДВ
Завершена
24 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 241 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 241 000.00 UAH
Номер:
5fef5986b944440ea7a7c66ed14ed4b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-13-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.12.2019 00:00
Період моніторингу:
13.12.2019 13:50 - 07.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.12.2019 № 70
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.12.2019 № 70
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-10-01-002545-b 01.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення п.2 частини першої статті 17 та п. 2 частин другої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ " КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ" встановлено порушення вимог статті 6 Закону №851-IV, п.4 частини 1 статті 30 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Замовником оприлюднено звіт про виконання договору 31.12.2019 року.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (далі – Закон № 922), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Луганської обласної клінічної лікарні, (далі – Замовник), затверджену рішенням тендерного комітету від 15.10.2019 р., тендерну пропозицію (далі - ТП) ТОВ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ", протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір с ТОВ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ", зміни до договору, звіт про виконання договору № 313 від 11.12.2019 року.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у п.2 частини першої статті 17 та п. 2 частин другої статті 22 Закону № 922.
Також виявлено, що ТП ТОВ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ" на стадії подання учасником не містить накладеного електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, який підписав/подав документи ТП, чим порушено вимоги статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" від 22.05.2003 №851-IV, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ", як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro оплата за договором № 313 від 11.12.2019 р. проведена в повному обсязі 26.12.2019 р. Звіт про виконання договору оприлюднено 31.12.2019 року.
Період усунення порушень:
14.01.2020 09:05 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2020 09:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником не можливо усунути порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме, відповідність вимогам п.2 частини першої статті 17 та п.2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ у зв’язку з закінченням процедури закупівлі. Ці зауваження будуть враховані при складанні тендерної документації в подальшому.
Згідно встановленого порушення в частині п.4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ та вимог статті 6 Закону № 851-IV, замовник повідомляє , що згідно вимог тендерної документації всі документи подаються у вигляді сканованих документів у форматі PDF. Тому накладання ЕЦП на етапі прекваліфікації не є обов’язковою вимогою. Всі остаточні пропозиції учасників були оформлені та завірені згідно вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Замовник здійснює закупівлі за принципами статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, тому вказані зауваження на даному етапі не можуть бути усунені, але в подальшому будуть враховані при проведенні наступних закупівель.
Дата публікації звіту:
15.01.2020 15:28