-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з виконання розкривних (гірничопідготовчих) робіт
Послуги з виконання розкривних (гірничопідготовчих) робіт
Торги не відбулися
2 789 530.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 895.30 UAH
мін. крок: 1% або 27 895.30 UAH
Номер:
c5f8cb332a824277b2da40f2a397278b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-03-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2019 00:00
Період моніторингу:
03.12.2019 16:05 - 25.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-01-001247-a 01.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником з урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.11.2019 № 17473-р/пк-пз, прийнято рішення про відхилення всіх тендерних пропозицій.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр управління промисловістю» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.10.2019 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ БУД КОНСАЛТ», дочірнього підприємства «ЄВРОТРАНС» товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО», приватного підприємства «АЛЕКСБУД І К», товариства з обмеженою відповідальністю «САН-ТОМ», товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМАГРОБУД-Р», протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.10.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.11.2019 № 17473-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 31.10.2019, протокол тендерного комітету від 09.12.2019.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень:
24.12.2019 19:41 - 09.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2019 19:41