• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція спортивного залу комунального закладу Великоглибочецька ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.Я.Стецька по вул.Грушевського,5 в с.Великий Глибочок Тернопільського району Тернопільської області. Корегування

Завершена

2 550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 750.00 UAH
Номер: 2d6cdb1f6624460fad21700eee393834
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-02-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 03.10.2019 15:36 - 28.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.10.2019 №72 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 02.10.2019 №72 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-10-01-001672-b від 01.10.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Білецької сільської ради (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.09.2019 року №3. Моніторингом заповнення форм документів встановлено, що в порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ №490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію в пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, у додатку 1 тендерної документації зазначено вимоги: - щодо подачі учасником-переможцем інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не раніше дати визначення учасника юридичної особи переможцем закупівлі; - щодо подачі учасниками копії або оригіналу довідки ЄДРПОУ, або витягу, або відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Окрім цього, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації вказані різні кінцеві строки подання тендерних пропозицій: - 16 жовтня 2019 року - в оголошенні про проведення відкритих торгів; - 30 вересня 2019 року – в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації. Зазначене не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій. Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 08.10.2019 15:37 - 25.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.10.2019 15:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Повідомляємо про усунення недоліків в Тендерній документації. З повагою
Дата публікації звіту: 15.10.2019 17:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 23.10.2019 14:02