-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання шкільного автобуса для перевезення учнів на території Герцаївської міської ради
Джерело фінансування - Субвенція з державного бюджету
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
ced42e849ee7412ab2c9ec1d06e28c01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-23-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.03.2020 00:00
Період моніторингу:
23.03.2020 17:08 - 14.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.03.2020 № 10
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 23.03.2020 року № 10
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-10-01-000823-a від 01.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 3, 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Герцаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Приватного підприємства «Еталон-Бус», Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕТАЛОН АВТО» (далі – ТОВ «ТД «ЕТАЛОН АВТО»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС» (далі – ТОВ «АВТО-БАС»); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 23.10.2019 № 30, від 27.11.2019 № 35, від 28.11.2019 № 36, від 28.11.2019 № 37; повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2019; договір від 19.12.2019 № 199, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.11.2019 №16938-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 25.03.2020.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив інформації про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Також, у пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовник не зазначив питому вагу критерію «ціна», чим порушив пункт 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем учасника ТОВ «АВТО-БАС» та уклав з ним договір.
Однак, учасник у своїй пропозиції не надав порівняльну характеристику (у формі таблиці) запропонованого ним товару, та товару, що визначений в технічному завданні, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, що не відповідає пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «АВТО-БАС» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації.
Також, моніторингом встановлено, що згідно з пунктом 10.1 договору від 19.12.2019 № 199 термін його дії до 31.12.2019, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником 26.12.2019 на підставі накладної від 19.12.2019 №50 сплачено кошти на загальну суму 1 797 000,00 грн., що відповідає загальній вартості укладеного договору, та свідчить про виконання зобов’язань за укладеним договором у повному обсязі.
Однак, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
30.03.2020 15:48 - 14.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2020 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Герцаївської міської ради розглянувши висновок Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30.03.2020 року про проведення моніторингу закупівлі UA-M-2020-03-23-000026 від 23/03/2020 року надаємо наступне пояснення:
- для цільового та своєчасного використання бюджетних коштів виділених з обласного бюджету для придбання шкільного автобуса тендерна процедура відбулася у стислих термінах в кінці 2019 бюджетного року, у зв’язку з цим було допущено ряд порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
- порушення абзацу 10 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» усунене з порушенням строку – 30 березня 2020 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору закупівлі .
– в Додатку 3 до Тендерної документації в п.7 розділу «Технічні та якісні характеристики товару» зазначалося що предмет закупівлі (шкільний автобус) має відповідати екологічним нормам не нижче EURO-5 – тендерний комітет вважав що даний критерій передбачає заходи з захисту довкілля.
Решту порушень неможливо усунути у зв’язку з тим що закупівля відбулася .
Всі порушення взято на контроль тендерного комітету міської ради для недопущення в подальшому при проведенні тендерних процедур у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
01.04.2020 16:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Частково усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис:
.
Дата публікації:
03.04.2020 12:39
Запити/Пояснення
Номер:
6909f97b42224ea7aeb7816a2a50719a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2020 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Придбання шкільного автобуса для перевезення учнів на території Герцаївської міської ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-01-000823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чи виконано договір від 19.12.2019 №199 у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
1347fc21ae114bb9a2e3be2597e9d6db
Назва:
Пояснення щодо питання по моніторингу
Дата опублікування:
25.03.2020 11:35
Опис:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2020-03-23-000026 від 23.03.2020 року тендерний комітет Герцаївської міської ради повідомляє,що договір від 19.12.2019 року №199 виконано в повному обсязі. Скан-копія видаткової накладної №50 від 19.12.2019 та скан-копія акту приймання-передачі товару №1 від 19.12.2019року додаються.