• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання шкільного автобуса для перевезення учнів на території Герцаївської міської ради

Джерело фінансування - Субвенція з державного бюджету

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер: ced42e849ee7412ab2c9ec1d06e28c01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-23-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 23.03.2020 17:08 - 14.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.03.2020 № 10 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 23.03.2020 року № 10 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2019-10-01-000823-a від 01.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 3, 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Герцаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Приватного підприємства «Еталон-Бус», Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕТАЛОН АВТО» (далі – ТОВ «ТД «ЕТАЛОН АВТО»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС» (далі – ТОВ «АВТО-БАС»); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 23.10.2019 № 30, від 27.11.2019 № 35, від 28.11.2019 № 36, від 28.11.2019 № 37; повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2019; договір від 19.12.2019 № 199, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.11.2019 №16938-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 25.03.2020. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив інформації про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також, у пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовник не зазначив питому вагу критерію «ціна», чим порушив пункт 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем учасника ТОВ «АВТО-БАС» та уклав з ним договір. Однак, учасник у своїй пропозиції не надав порівняльну характеристику (у формі таблиці) запропонованого ним товару, та товару, що визначений в технічному завданні, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, що не відповідає пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «АВТО-БАС» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. Також, моніторингом встановлено, що згідно з пунктом 10.1 договору від 19.12.2019 № 199 термін його дії до 31.12.2019, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником 26.12.2019 на підставі накладної від 19.12.2019 №50 сплачено кошти на загальну суму 1 797 000,00 грн., що відповідає загальній вартості укладеного договору, та свідчить про виконання зобов’язань за укладеним договором у повному обсязі. Однак, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 30.03.2020 15:48 - 14.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2020 15:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет Герцаївської міської ради розглянувши висновок Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30.03.2020 року про проведення моніторингу закупівлі UA-M-2020-03-23-000026 від 23/03/2020 року надаємо наступне пояснення: - для цільового та своєчасного використання бюджетних коштів виділених з обласного бюджету для придбання шкільного автобуса тендерна процедура відбулася у стислих термінах в кінці 2019 бюджетного року, у зв’язку з цим було допущено ряд порушень законодавства у сфері публічних закупівель. - порушення абзацу 10 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» усунене з порушенням строку – 30 березня 2020 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору закупівлі . – в Додатку 3 до Тендерної документації в п.7 розділу «Технічні та якісні характеристики товару» зазначалося що предмет закупівлі (шкільний автобус) має відповідати екологічним нормам не нижче EURO-5 – тендерний комітет вважав що даний критерій передбачає заходи з захисту довкілля. Решту порушень неможливо усунути у зв’язку з тим що закупівля відбулася . Всі порушення взято на контроль тендерного комітету міської ради для недопущення в подальшому при проведенні тендерних процедур у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 01.04.2020 16:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис: .
Дата публікації: 03.04.2020 12:39

Запити/Пояснення