-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати)
Торги відмінено
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
ffb64fe58e3a4cd9a6538cb377c907c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-30-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2019 00:00
Період моніторингу:
30.10.2019 14:45 - 21.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
30.10.2019 №191
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі код за ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати), ID: UA-2019-09-30-000411-a, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янсько-Дніпровської міської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Фролова Юлія Євгенівна, встановлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог наказу № 680.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі (далі - тендерна документація, ТД), тендерну пропозицію переможця торгів Фізичної особи підприємця Фролова Юлія Євгенівна (далі – ФОП Фролова Юлія Євгенівна), протокольне рішення тендерного комітету від 30.09.2019 Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янсько-Дніпровської міської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області (далі - Замовник).
Дослідженням тендерної пропозиції ФОП Фролова Юлія Євгенівна (далі – Учасник) встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів.
Так Додатком 5 тендерної документації Замовника наведено кваліфікаційну вимогу до Учасників процедури закупівлі «Наявність матеріально-технічної бази». Для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію Учасник повинен надати довідку про наявність матеріально технічної бази, зокрема транспортного засобу. В разі відсутності в учасника транспортного (их) засобу (ів) яким (ми) буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі, та у разі, якщо Учасником для постачання предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції надати наступні документи:
чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України, термін дії якого повинен бути не менше 31.12.2019. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику.
На дану вимогу Учасник ФОП Фролова Юлія Євгенівна прикріпив до своєї тендерної пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази від 06.10.2019 в якій зазначено відсутність транспортного засобу у Учасника та залучення для перевезення товарів по предмету процедури закупівлі суб’єкта господарювання, який здійснює перевезення вантажів.
Довідка про наявність матеріально-технічної бази від 06.10.2019 супроводжується Договором на перевезення вантажів автомобільним транспортом від 02.09.2019 № 130 (далі – Договір).
Проте, відсутні Додаток № 1, Додаток № 2, Додаток № 3 до Договору, що є його невід’ємними частинами, що зазначено у пункті 4.5 Розділу 4 Договору.
Моніторингом встановлено, що Замовником в порушення вимог Примірної тендерної документації для процедури – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, (далі – наказ № 680) не подано в окремому файлі проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі згідно Закону порушень не установлено.
Період усунення порушень:
01.11.2019 14:24 - 16.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2019 14:24