-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу загального типу №88 Подільського району м. Києва на вул. Копилівській,8» (коригування)
1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу загального типу №88 Подільського району м. Києва на вул. Копилівській,8» (коригування)
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 150 000.00 UAH
Номер:
4ff8b2cfafb34db5b64a1e6148679132
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-30-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2020 00:00
Період моніторингу:
01.07.2020 08:56 - 23.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2020 № 109
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 30.06.2020 № 109
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-09-30-000506-c 30.09.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 та п.6 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції
від 01.01.2019 року.
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.09.2019 № 117 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МІСЬКОГО ЦИВІЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ», ТОВ «ХАУС БІТ», ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2019 № 139, від 08.11.2019 № 140, від 11.11.2019 № 141, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019, договір від 21.12.2019 № 19/Б-ДНЗ88-ПР, додаткові угоди від 21.12.2019 № 1 та від 26.12.2019 № 2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 06.12.2019
№ 18115-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що що в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону
№ 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року в ТД Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Крім того, відповідно до вимог п. 2.2. Додатку № 2 ТД Замовника, учасник має в якості документального підтвердження надати копії дипломів, посвідчень працівників та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказів або копія трудових книжок або інші документи згідно КЗпП).
Моніторингом установлено, що в складі пропозиції Переможця відсутні посвідчення працівників, чим не дотримано вимоги п. 2.2. Додатку № 2 ТД.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД.
Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» як таку, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником у ТД.
Крім того, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
20.07.2020 13:07 - 04.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2020 13:07
Запити/Пояснення
Номер:
80eff7af629f4f85a61b29cdf5cb42ea
Назва:
Надання ро'зяснень щодо висновку моніторингу
Дата опублікування:
28.07.2020 19:29
Опис:
КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі – Замовник) опрацювало порушення виявлені під час моніторингу ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі – Моніторинг) та повідомляє наступне:
1.Замовник під час проведення закупівлі кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу загального типу №88 Подільського району м. Києва на вул. Копилівській,8» (коригування)» 29.10.2019 р. розмістив у електронній системі закупівель ProZorro (надалі –Система) нову редакцію Тендерної документації (надалі – ТД) затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 29.10.2019 р. № 135.
Відповідно до п.1 розділу IV ТД кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною система закупівель.
2. Уважно вивчивши зауваження Моніторингу щодо недотримання ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» (надалі – Учасник) вимог п. 2.2. Додатку № 2 ТД щодо надання копії дипломів, посвідчень працівників та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказів або копія трудових книжок або інші документи згідно КЗпП) повідомляємо наступне:
Даною вимогою Замовником не встановлено, що кожен працівник Учасника повинен обов’язково мати дипломи, посвідчення. Його вимогою передбачено, що у разі наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації згідно законодавчих норм, які зобов’язані мати певні дипломи або посвідчення, дані копії повинні бути надані у складі пропозиції. Також У ТД Замовника не прописано, що тендерну пропозицію буде відхилено, у разі якщо у Учасника відсутні працівники спеціальність яких не зобов’язує мати ті чи інші дипломи, посвідчення.
Відповідно до Довідки про працівників розміщеної Учасником в Системі (файл
«2. Довідка про працівників.pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40), всі працівники Учасника мають вищу освіту (підтвердженням чого є розміщені в Системі копії дипломів (файл «2.6 Дипломи працівників.pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40), окремі спеціалісти мають відповідні кваліфікаційні сертифікати (свідоцтва) (підтвердженням чого є розміщені в Системі копії сертифікатів (свідоцтв) (файл «2.5 Сертифікат інженера проектувальника в ч. тех-ї буд. вир.-ва.PDF» розміщений 05 листопада 2019 13:40; файл «2.4 Сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40; файл «2.3 Сертифікат,свідоцтво інженера-проектувальника в частині механічного опору Артеменка А.І..pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40; файл «2.2 Сертифікат,свідоцтво інженера-проектувальника в частині механічного опору Косяненко О.І.pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40) та не потребують наявності будь-яких посвідчень.
Виходячи з вище викладеного у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника та відміни торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.