• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво гідротехнічних об’єктів

Торги не відбулися

2 094 434.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер: 1a4540212cbb4ade98685774ca9db308
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-02-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 03.10.2019 15:37 - 28.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.10.2019 №72 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 02.10.2019 №72 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2019-09-30-000497-с від 30.09.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сапанівської сільської ради (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.09.2019 №3. Моніторингом встановлено, що в порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ №490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію в п.10-2 «Джерело фінансування закупівлі». В порушення пункту другого частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону, Замовником тендерною документацією, зокрема, розділом 3 «Документи, які надає Учасник-переможець» Додатку 3, не визначено вимогу та спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом п’ятим частини першої статті 17 Закону. Водночас, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником у тендерній документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України, зокрема: Указу Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Водночас, аналізом Додатку 5 «Договір № _ (проект)» до тендерної документації виявлено невідповідність наведеної у ньому інформації щодо строків виконання робіт (п.6.1.: «Початок та закінчення Робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору, але не пізніше 20.12.2020 р.») з інформацією, що міститься в оголошенні про проведення відкритих торгів (до 31.12.2020). Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 11.10.2019 10:55 - 29.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 11.10.2019 10:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: усі порушення , що виявлені моніторингом розглянуті та усунено шляхом внесення зміни до тендерної документації, додатку 3, додатку 5, а також в оголошення щодо проведення даної закупівлі .
Дата публікації звіту: 15.10.2019 16:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 23.10.2019 10:27