• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дизельне паливо

джерело фінансування (власні кошти)

Завершена

1 165 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 825.00 UAH
Номер: f34ed1cd4cfc480499c76348d44f2e68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-05-000238
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.12.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 05.12.2019 16:55 - 28.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.12.2019 № 82 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 04.12.2019 № 82 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-09-30-000604-b 30.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 128-75-83, s-jakovenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту свинарства і агропромислового виробництва НААН України (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.09.2019 № 2 (далі – тендерна документація), протокол від 21.10.2019 № 4, тендерну пропозицію ПП «МАРС 2015» (далі - учасник), договір від 04.11.2019 № 041119. Учасником не подано у складі тендерної пропозиції необхідні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 5. Зокрема, учасником не засвідчено належну якість товару з огляду на те, що документи тендерної пропозиції в цій частині надано не у відповідності до вимог тендерної документації. Так, копія сертифікату відповідності на паливо дизельне «ЄВРО» сорт С (виробник – Российская Федерация, г. Самара, АО «Куйбишевский нефтеперерабатывающий завод» - (мовою документу)) не є документальним підтвердженням якості запропонованого предмету закупівлі, оскільки містить відбиток печатки ПП «Торговий дім «Фонтекс-Агро», в той час як учасником процедури закупівлі є ПП «МАРС 2015». При цьому, ПП «Торговий Дім «Фонтекс-Груп» не є учасником закупівлі. Вказане не свідчить про відповідність вимогам тендерної документації, якою передбачалось подання у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності. Замовник не відхилив пропозицію ПП «МАРС 2015» та визнав його переможцем (рішення уповноваженої особи від 21.10.2019 № 4), чим не дотримано вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, яким визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В порушення норм абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав з ПП «МАРС 2015» договір від 04.11.2019 №041119. Також слід вказати, що подана у складі тендерної пропозиції довідка ПП «МАРС 2015» від 01.10.2019 б/н щодо відсутності заборгованості не є виконанням вимог тендерної документації, якою передбачено подання листа-гарантії про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданого відповідною Державною податковою інспекцією. Також моніторингом встановлено, що замовником не оприлюднено 4,5,6 сторінки договору від 04.11.2019 № 041119, чим порушено абзац 8 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до норм абзацу 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Отже, оприлюднення договору про закупівлю не в повному обсязі не виконує вищевказані норми законодавства. Необхідно вказати, що згідно абзацу 2 пункту 2 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 (далі – Порядок № 477) визначено, що «автоматизоване робоче місце замовника/учасника – електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження в електронній системі закупівель через мережу Інтернет». Крім того, пунктом 10 Порядку № 477 визначено, що «…оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу».
Період усунення порушень: 19.12.2019 16:19 - 04.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2019 16:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.12.2019 № 82. Договір № 041119 від 04.11.2019р. - розірвано.
Дата публікації звіту: 23.12.2019 12:50