• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з капітального ремонту компресорів.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 4 одиниці. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця» (вагонних депо) акціонерного товариства «Українська залізниця» за місцезнаходженням об’єктів ремонту: «Верхівцевське вагонне депо»: м.Верхівцеве, вул.Вокзальна,16, 2ВМ4-27/9М2УХЛ4 -1 од. «Вагонне депо Мелітополь»: м.Мелітополь, вул. Лінійна, 25, 2ВП 10/9 – 1 од. «Вагонне Запоріжжя - Ліве»: м.Запоріжжя, вул. Софіївська, 2Н, НВЕ-20/8 - 1 од. «Експлуатаційне вагонне депо Батуринська»: м.Нікополь, вул. Завокзальна, 4в (ПТО Нікополь) НВЕ 10/0,7 БУЗ – 1 од Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – власні кошти.

Завершена

1 016 156.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 080.78 UAH
Номер: 5322e301afcd40b289651d379bcf5803
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-28-000249
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.12.2019 15:26 - 27.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.12.2019 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2019-09-30-000574-b 30.09.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"(код ЄДРПОУ 40081237) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-13)
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані (додатку) встановлено порушення норм планування закупівлі, визначених статтею 4 Закону. За результатами моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2019, договір від 05.12.2019 №ПР/В-19972, пояснення замовника, надані 16.12.2019 через електронну систему закупівель. Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі послуг з капітального ремонту компресорів за кодом ДК 021:2015:50530000-9 очікуваною вартістю 1016156,52 грн без внесення змін до річного плану закупівлі за 2019 рік (UA-P-2019-03-13-005425-a), на який йдеться посилання в оголошенні щодо закупівлі, стосовно суми очікуваної вартості, орієнтовного початку проведення процедури закупівлі, чим порушено норми планування закупівлі, визначені статтею 4 Закону. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником на порушення пункту 2 Наказу № 490 заповнено форму документів з оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір без внесення інформації про джерело фінансування закупівлі. Проте, в електронній формі закупівлі (розділ «Інформація про предмет закупівлі») зазначено джерело фінансування закупівлі - власні кошти. Моніторингом тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ПНЕВМОМЕХАНІКА», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ОПРЕЙ», ТОВ «ПРОМИСЛОВА ГРУПА «КОНТИНЕНТАЛЬ» на правомірність їх відхилення Замовником – порушень не встановлено. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ», якого за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником визначено переможцем торгів та прийнято рішення від 15.11.2019 №1429 про намір укласти договір відповідно до Закону - порушень не встановлено. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-13 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 18.12.2019 17:29 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2019 17:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Східного офісу Держаудитслужби Васильєву О.В. Стосовно висновку щодо здійснення моніторингу до закупівлі: код ДК 021-2015 «50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Послуги з капітального ремонту компресорів), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № ЦБД UA-2019-09-30-000574-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №4553039, яке отримано 18.12.2019 о 17-29, надаються заперечення до висновку: Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. План закупівель оприлюднено 13.03.2019 в системі PROZORRO за № UA-P-2019-03-13-005425-a. Оголошення процедури закупівлі відбулось 30.09.2019 з прив’язкою до даного плану закупівель (план в стадії «оголошено тендер»). Вартість закупівлі не перевищує заплановану та процедура проведена в запланованому 2019 році. Що свідчить про відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та не вбачає порядку порушення планування. В листі Мінекономрозвитку від 30.05.2019 № 3304-04/22573-06 стосовно технічної реалізації в електронній системі закупівель наказу від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” зазначено що внесені наказом зміни потребують реалізації в електронній системі закупівель. Згідно інформації інформаційного ресурсу PROZORRO інфобокс у системі PROZORRO з 1 листопада 2019 року буде поле “Джерело фінансування”. Дане поле реалізоване в рамках внесених змін до Наказу № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". Відповідно після реалізації в системі даного поля Замовники повинні будуть зазначати джерело фінансування закупівлі. Також реалізація заповнення поля “Джерело фінансування” в електронній системі закупівель через майданчик SmartTender.biz стала можлива з 1 листопада 2019 року що підтверджено інструкцією №161 «План закупівель з джерелом фінансування , статусом та прив’язкою до процедури. Створення та внесення змін.» від 01.11.2019. Оголошення процедури № ЦБД UA-2019-09-30-000574-b відбулось 30.09.2019 тобто до реалізації в системі поля “Джерело фінансування”. На виконання вимог наказу від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” при оголошенні процедури на PROZORRO була внесена інформація «Джерело фінансування закупівлі – "Власні кошти"». Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник
Дата публікації звіту: 20.12.2019 13:06

Запити/Пояснення