-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 послуга. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.
Завершена
1 012 507.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Номер:
103b5566851c4c53acc9eb7d12f3a2b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-02-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.12.2019 00:00
Період моніторингу:
12.12.2019 15:11 - 04.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
11.12.2019 № 209
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-09-27-001676-b
27.09.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-13
)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРО-КОМФОРТ" установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Аналізом розгляду Замовником тендерної пропозиції КТ НВФ "Нові технології" установлено порушення норми статті 3 Закону. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про подовження строку розгляду тендерних пропозицій від 24.10.2019 №1/141, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 14.11.2019 №1402, від 21.11.2019 №1512, від 28.11.2019 №1630, №1631, №1632, №1633, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.12.2019 № ПР/П-191054/НЮ.
Відповідно до частин 4, 6 статті 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
За результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції КТ НВФ "Нові технології" тендерним комітетом згідно протоколу 14.11.2019 №1402 було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції з причини не надання не менше ніж 3 (трьох) копій договорів і актів виконаних робіт (наданих послуг) до них, протягом 2017-2019 років, оскільки директор і підписант наданих учасником 2-х аналогічних договорів ПП НВФ «Нові Технології-ГІС» Домків П.В. є одночасно кінцевим бенефіціарним власником і підписантом учасника торгів КТ НВФ "Нові технології".
Однак, моніторингом встановлено, що Додатком 3 тендерної документації вимагалось на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати не менше ніж 3 (три) листи-відгуки про виконання аналогічних договорів. Крім того, учасник досвід підтвердити мав шляхом надання не менше ніж 3 (трьох) копій договорів і актів виконаних робіт (наданих послуг) до них, протягом 2017-2019 років. Замовник зазначив, що учасник відповідає кваліфікаційному критерію, в разі наявності виконаного договору на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок/ технічних документацій щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки (земельних ділянок) в натурі (на місцевості)/ технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель.
Отже, у тендерній тендерній документації інші вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та відповідності кваліфікаційним критеріям Замовником не визначено.
На вимогу Додатку 3 та «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасником надано 3 (три) копії договорів та актів виконаних робіт до них на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з КП «Сервіс-ОПТ» та два договори з ПП НВФ «Нові Технології-ГІС». Проте, тендерну пропозицію КТ НВФ "Нові технології" було відхилено Замовником, що є порушенням статті 3 Закону в частині об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій.
Моніторингом установлено, що тендерну пропозицію ТОВ "ЛЕНД.КОМ" відхилено Замовником згідно рішення тендерного комітету від 21.11.2019 №1512 у відповідності до вимог пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону на підставі висновків щодо експертизи документів цього учасника Дніпропетровським науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС України.
Тендерну пропозицію ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" Замовником відхилено згідно рішення тендерного комітету від 28.11.2019 №1630 у відповідності до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 2.2.4 та 2.4.1 Додатку 2 тендерної документації.
Тендерну пропозицію ТОВ "ЗЕМПРОЕКТІНВЕСТ" відхилено рішенням тендерного комітету від 28.11.2019 №1631 у відповідності до вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, - учасником не надано відповідно до вимог пунктів 1.1, 1.2, 1.3 Додатку 2 тендерної документації довідку про досвід виконання аналогічного договору, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення поставки товару.
Відповідно до рішення тендерного комітету від 28.11.2019 №1632 тендерна пропозиція ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" була відхилена Замовником як така, що не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема, відсутнє погодження учасником технічних вимог закупівлі – не заповнено колонку «Запропоноване учасником» Додатку 3 Технічних вимог тендерної документації.
Моніторингом тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ТОВ "ДНІПРО-КОМФОРТ" встановлено її невідповідність умовам тендерної документації. Так, додатком 3 тендерної документації вимагалось надати довідку про наявність працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору. Відповідно до технічної документації учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, якщо він має в штаті за основним місцем роботи не менше 2-х сертифікованих інженерів - землевпорядників, одного сертифікованого інженера-геодезиста з вищою освітою, одного юриста. ТОВ "ДНІПРО-КОМФОРТ" в тендерній пропозиції надано довідку від 03.10.2019 №418 про наявність працівників: 2-х інженерів – землевпорядників та інженера-геодезиста, які не є в штаті ТОВ "ДНІПРО-КОМФОРТ", а перебувають за основним місцем роботи у субпідрядника, який залучається. Крім того, в Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надати довідку про наявність обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг (у власності або в користуванні, що підтверджується копіями підтверджуючих документів) та свідоцтва про метрологічну атестацію та повірку (для геодезичних приладів). Відповідно до тендерної документації учасник відповідає кваліфікаційним критеріям при наявності геодезичних інструментів та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичні супутникові приймачі, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою. ТОВ "ДНІПРО-КОМФОРТ" в тендерній пропозиції було надано довідку від 03.10.2019 №420 про наявність обладнання де зазначено, що геодезичне обладнання перебуває у власності субпідрядника, проте учасником ТОВ "ДНІПРО-КОМФОРТ" не надані підтверджуючі документи (у власності або в користуванні) щодо обладнання, яке зазначене у довідці. На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
23.12.2019 18:04 - 08.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2019 18:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику Східного офісу Держаудитслужби
Васильєву О.В.
Регіональною філією «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія) розглянуто висновок Східного офісу Держаудитслужби від 23.12.2019, який складено за результатами здійснення моніторингу закупівлі, проведеної на електронному торговому майданчику smarttender.biz за кодом ДК021: 71250000-5-архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель №ЦБД UA-2019-09-27-001676-b, номер закупівлі 4549950.
Відповідно до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Керуючись ч. 8 ст. 71 Закону Філія надає свої заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби від 23.12.2019.
У висновку від 23.12.2019 Східний офіс Держаудитслужби зазначає, що Філією відхилено тендерну пропозицію КТ НВФ «Нові технології», що є порушенням вимог ст. 3 Закону в частині об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій.
Однак, Філія не погоджується з таким висновком з огляду на наступне.
Філією 27 вересня 2019 року оголошено відкриті торги на закупівлю код ДК 021-2015 – 71250000-5 - архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки).
17.10.2019 відбувся аукціон, участь в якому прийняло шість учасників.
14.11.2019 тендерним комітетом Філії розглянуто тендерну пропозицію КТ НВФ «Нові технології» про що складено протокол №1402.
За результатами розгляду тендерної пропозиції КТ НВФ «Нові технології» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16, вимогам, встановленим статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» (Додаток №2 тендерної документації) та вимогам тендерної документації (Додаток №1, Додаток №3, Додаток №4 тендерної документації) Філією встановлено, що КТ НВФ «Нові технології» не виконано умову тендерної документації в частині надання не менше 3 (три) листи-відгуки про виконання аналогічних договорів та не менше 3-х копій договорів і актів виконаних робіт (наданих послуг) до них, протягом 2017-2019 років
Так, КТ НВФ «Нові технології» порушено вимоги тендерної документації оскільки два з наданих учасником договорів (та актів виконаних робіт за ними і листи-відгуки про виконання договорів), а саме договір від 26.10.2016 №261/1 з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 6,0290 га та 6,0505 га та договір від 26.10.2016 №261/2 з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,8075 га, які укладено з ПП НВФ «Нові Технології-ГІС», який є підконтрольним учаснику КТ НВФ «Нові технології».
Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником та кінцевим бенефіціарним власником (контролером) КТ НВФ «Нові технології» (код ЄДРПОУ:22745717) є Домків Павло Васильович, який також є засновником та кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ПП НВФ «Нові технології-ГІС» (код ЄДРПОУ:31488648).
Таким чином, враховуючи той факт, що директор і підписант ПП НВФ «Нові Технології-ГІС» Домків П.В. є одночасно кінцевим бенефіціарним власником і підписантом учасника торгів КТ НВФ «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» та має вплив на ПП НВФ «Нові Технології-ГІС», Замовником не можуть бути взяті до уваги та не приймаються надані учасником торгів договори та акти виконаних робіт до них і листи-відгуки про виконання зазначених договорів з ПП НВФ «Нові Технології-ГІС» на вимогу Додатку 3 «Технічні вимоги» тендерної документації.
Крім того, необхідно зазначити, що договори укладено ще 23.10.2016, однак, акти приймання – передачі виконаних робіт підписано 26.12.2017. Тобто на виконання робіт КТ НВФ «Нові технології» знадобилось більше року.
Згідно наданих до договорів витягів з Державного земельного кадастру земельним ділянкам, які надано Службі автомобільних доріг в Одеській області на праві постійного користування, площею 2,8075 га присвоєно кадастровий номер 5123155100:01:003:0220, площею 6,0505 га присвоєно кадастровий номер 5123183000:01:001:0377, площею 6,0290 га присвоєно кадастровий номер 5123183000:01:002:0378.
При цьому, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутня інформація щодо реєстрації за Службою автомобільних доріг в Одеській області права постійного користування або іншого речового права на зазначені земельні ділянки.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, який є вичерпним.
Так, відповідно до п. 1 та п.4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, пропозицію КТ НВФ «Нові технології» відхилено згідно з п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Слід зауважити, що постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянуто скаргу КТ НВФ «Нові технології» по аналогічній закупівлі №ЦБД UA-2019-09-27-001615-b. До тендерної пропозиції цієї закупівлі КТ НВФ «Нові технології» також долучило договори від 26.10.2016 №261/1 та №261/2. По закупівлі UA-2019-09-27-001615-b Філією не прийнято до уваги в якості аналогічних договори №261/1 та №261/2 та відхилено пропозицію КТ НВФ «Нові технології». За результатами розгляду скарги адміністративною колегією Антимонопольного комітету України прийнято рішення від 24.12.2019, яким відмовлено КТ НВФ «Нові технології» у задоволенні скарги по закупівлі UA-2019-09-27-001615-b.
Крім іншого, у висновку від 23.12.2019 Східний офіс Держаудитслужби зазначає, що моніторингом тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації.
Так, Додатком 3 тендерної документації вимагалось надати довідку про наявність працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору.
Відповідно до технічної документації учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, якщо він має в штаті за основним місцем роботи не менше 2-х сертифікованих інженерів - землевпорядників, одного сертифікованого інженера-геодезиста з вищою освітою, одного юриста.
ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» в тендерній пропозиції надано довідку від 03.10.2019 №418 про наявність працівників: 2-х інженерів – землевпорядників та інженера-геодезиста, які не є в штаті ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ», а перебувають за основним місцем роботи у субпідрядника, який залучається.
Крім того, в Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надати довідку про наявність обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг (у власності або в користуванні, що підтверджується копіями підтверджуючих документів) та свідоцтва про метрологічну атестацію та повірку (для геодезичних приладів).
Відповідно до тендерної документації учасник відповідає кваліфікаційним критеріям при наявності геодезичних інструментів та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичні супутникові приймачі, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» в тендерній пропозиції було надано довідку від 03.10.2019 №420 про наявність обладнання де зазначено, що геодезичне обладнання перебуває у власності субпідрядника, проте учасником ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» не надані підтверджуючі документи (у власності або в користуванні) щодо обладнання, яке зазначене у довідці.
Таким чином, на думку Східного офісу Держаудитслужби, Філією в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Філія заперечує щодо такого висновку з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Зазначена норма кореспондується із п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Так, на виконання зазначених вимог Переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку від 03.10.2019 №420 та №422, в яких зазначено, що в якості субпідрядника ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» залучить ТОВ «Земельне право», яке має у власному штаті 2-х сертифікованих інженерів землевпорядників, одного сертифікованого інженера геодезиста з вищою освітою та геодезичне обладнання для виконання послуг та робіт, яке відповідно має свідоцтва про метрологічну атестацію та повірку. У довідці від 03.10.2019 №415 ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» зазначило повне найменування та адресу субпідрядника.
При цьому, ТОВ «Земельне право» надало довідку що не заперечує щодо залучення товариства у якості субпідрядника. Крім того, товариство надало копії сертифікатів співробітників, які чинні до 2020 року та копії сертифікатів на техніку, програмне забезпечення, які будуть використовуватись під час робіт у разі перемоги ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» відповідає тендерній документації, а отже останнього правомірно визначено переможцем закупівлі.
Окремо зауважуємо, що постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянуто скаргу ТОВ «Юрістек Груп» по аналогічній закупівлі №ЦБД UA-2019-09-27-000878-a. Зокрема ТОВ «Юрістек Груп» скаржилось, що Філією не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» з тих же підстав, які зазначено у висновку від 23.12.2019 Східного офісу Держаудитслужби.
Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України рішенням від 26.12.2019 відмовлено ТОВ «Юрітек Груп» у задоволенні скарги по закупівлі UA-2019-09-27-000878-a.
Голова тендерного комітету
регіональної філії «Придніпровська залізниця» О.В. Бабенко
Дата публікації звіту:
02.01.2020 16:41