• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капуста, цибуля, морква, буряк

Під кількістю 4 одиниці слід розуміти 4 найменування відповідно до технічних вимог

Завершена

302 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 510.00 UAH
Номер: 4febad850f034bc3b4badc95a0c8e899
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-05-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 05.02.2020 16:38 - 27.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.02.2020 № 25 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.02.2020 № 25. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-27-000333-a 27.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 2 статті 23, вимог частини 3 статті 17 та частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій, опублікований 15.10.2019; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізична особа підприємець «Якимець Андрій Михайлович» (далі - ФОП Якимець А.М.) в частині правомірності відхилення, Приватне підприємство «Торгова База» (далі - ПП «Торгова База»); повідомлення про намір укласти договір від 17.10.2019; договір про закупівлю товарів за державні кошти № 34 від 01.11.2019 року. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі» форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 04.10.2019 внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, доступних для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у розділі 3 Додатку № 1 до тендерної документації для переможця торгів встановлено вимогу щодо подання документу про підтвердження згідно із законодавством про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, тоді, як така інформація на час проведення торгів містилася у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого був вільним. У частині 3.8 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які викладено у Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Однак, у Додатку 3 тендерної документації міститься взірець надання учасниками Лист-згода на обробку персональних даних. Крім цього, проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ПП «Торгова База», з яким 01.11.2019 укладено договір про закупівлю № 34 (далі – Договір № 34) на суму 298 440,0 грн з ПДВ. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих оголошення про закупівлю, тендерної документації та Договору № 34 строк поставки товарів - до 31.12.2019 року. Термін дії укладеного Договору № 34 – до 31.12.2019 діє до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань (пункт 5.1 та 10.1 договору). Відповідно до пункту 6.3.1. Договору № 34 Учасник зобов'язаний: забезпечити поставку товарів, у строки, встановлені цим Договором. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-09-27-000333-a, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)», встановлено, що Замовником здійснено оплату за Договором № 34 на користь ПП «Торгова База» в загальній сумі 298 440,0 грн (29.11.2019 – 3 636,00 грн, 5 898,53 грн, 23.12.2019 – 95 304,00 грн, 193 601,47 грн) за овочі, підставою для оплати зазначено накладну №14276 від 05.11.2019, №14279 від 11.11.2019, №16432 від 02.12.2019 та №17633 від 13.12.2019 року. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 34. Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівлень інформації та документів по закупівлі UA-2019-09-27-000333-a строк дії Договору № 34 не продовжувався (відповідні додаткові угоди щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Отже, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання Договору № 34 (здійснення поставки товару та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019) та закінчення строку дії Договору № 34 звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (11.02.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень: 11.02.2020 14:41 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2020 14:41