• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Ноутбук Windows 10

Всі найменування мають бути сертифіковані в Україні. Усі запропоновані товари повинні бути новими (не бути такими, що експлуатувалися), мати оригінальну упаковку і відповідне маркування. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб при транспортуванні та на період приймання Товару виключити псування або знищення його. Якість Товару повинна підтверджуватися копією сертифікату якості/відповідності або копією паспорту, або копією іншого документу, що підтверджує якість та походження товару. Поставка товару здійснюється транспортом і за рахунок Постачальника. Строк поставки товару – з 02 вересня по 16 вересня 2019 р. Рік виготовлення товару – 2017 - 2019 р.р. Товар повинен відповідати характеристикам, зазначеним нижче, бути новим. Якість Товару підтверджується документом про якість Товару (та/або сертифікатом якості, сертифікатом відповідності, паспортом заводу виробника, та ін.) , який надається разом з товаром.

Завершена

198 100.00 UAH з ПДВ
Номер: e6c45a19495b4261ae247f2b444a8cef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.10.2019 17:40 - 31.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2019 № 52 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.10.2019 № 52. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2019-09-24-001845-b від 24.09.2019 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «про публічні закупівлі».
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 446-05-04, dj_rs545@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору установлено порушення пункту 18 частини 1 статті 1, статті 4, частини 7 статті 2, частини 1 стататті 10 та частини 3 статті 36 Закону № 922, а також вимог абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку МЕРТУ № 454.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Відділом освіти Черняхівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, інформація розміщена Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2019 році машин для обробки даних (апаратна частина) (ДК 021:2015: 30210000-4) та пояснення Замовника від 23.10.2019 року. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) встановлено імперативну вимогу, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, при цьому річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) протягом п’яти днів з дня затвердження. При цьому, пунктами 3 та 7 форми річного плану закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено зазначення інформації щодо конкретної назви предмета закупівлі та процедури закупівлі. В той же час, відповідно до підпункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Абзацом 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону № 922 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ДК 021:2015), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Разом з тим, відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 2 Закону № 922, вимоги вказаного Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. За результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівель, встановлено що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником шостої цифри (ДК 021:2015: 30213100-6 - Портативні комп’ютери), а не четвертої цифри ДК 021:2015 (ДК 021:2015: 30210000-4 машини для обробки даних (апаратна частина)), чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922 та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку МЕРТУ № 454. За результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації встановлено, що Замовником 07 березня 2019 року на веб-порталі оприлюднено річний план додаток до річного плану за номером ІD: UA-P-2019-07-03-001100-b відповідно до якого, заплановано придбання товарів по предмету: «Ноутбук Windows 10», за кодом 30213100-6 ДК 021:2015, очікуваною вартістю в сумі – 15 000,00 грн., та 21 серпня 2019 року на веб-порталі оприлюднено додаток до річного плану за номером ІD: UA-P-2019-08-21-001211-c відповідно до якого, заплановано придбання товарів по предмету: «Ноутбук Windows 10», за кодом 30213100-6 ДК 021:2015, очікуваною вартістю в сумі – 198 100,00 грн. Разом з тим, відповідно до інформації оприлюдненій на веб-порталі Замовником за результатами проведення допорогових закупівель укладено договори на закупівлю товарів «Ноутбук Windows 10» в загальній сумі 212 400,00 грн., а саме: - договір від 31.07.2019 року № 175, код за ДК 021-2015: 30213100-6, на суму 15 000,00 грн.; (інформація оприлюднена на веб-порталі за номером ID: UA-2019-07-03-000492-b); - договір від 11.09.2019 року № 214, код за ДК 021-2015: 30213100-6, на суму 197 400,00 гривень (інформація оприлюднена на веб-порталі за номером ID: UA-2019-08-21-000868-c). Водночас, аналізом встановлено, що відповідно до звіту про укладений договір, оприлюдненого на веб-порталі 24.09.2019 року, Замовником з ТОВ «БІ-ПРО» укладено договір від 18.09.2019 року № 214 на закупівлю товарів за аналогічним предметом «Ноутбук Windows 10», вартістю в сумі – 197 400,00 грн. (інформація оприлюднена на веб-порталі за номером ID: UA-2019-09-24-001845-b). Разом з тим, аналізом встановлено, що в порушення статті 4 Закону № 922, Замовником в річному плані (додатку до річного плану) розміщеному на веб-порталі, відсутня інформація про планування придання вищевказаного предмету закупівель у вересні 2019 року вартістю 197 400,00 гривень. Крім того, аналізом також встановлено, що в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922, звіт про укладений договір від 18.09.2019 року № 214 оприлюднено на веб-порталі лише на 6 -тий день з дня укладення договору. Слід відмітити, що частиною 7 статті 2 Закону № 922 передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Крім того, частиною 3 статті 36 Закону № 922 забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Отже, Замовником укладено договір про закупівлю від 18.09.2019 року № 214 в сумі 197 400,00 грн., без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною 1 статті 12 Закону № 922, чим не дотримано вимоги частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону № 922.
Період усунення порушень: 28.10.2019 17:01 - 12.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2019 17:01

Запити/Пояснення