• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

33690000-3 Лікарські засоби різні (Лот №1 33696200-7 Реактиви для аналізів крові; Лот №2 33696300-8 Хімічні реактиви;)

Завершена

161 250.00 UAH з ПДВ
Номер: 1aedcd1e087c43409de104c90c4f8aa2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-16-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.10.2019 18:22 - 06.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.10.2019 № 178 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2019 № 178 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2019-09-24-001414-b 24.09.2019 КУ "Міжобласний центр медичної генетики і пренатальної діагностики" (код за ЄДРПОУ 25843751) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-1)
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Міжобласний центр медичної генетики і пренатальної діагностики ім. П.М. Веропотвеляна» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пунктах 13 та 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі зазначив пункт 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Водночас, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, що Замовник документально не обґрунтував підставу проведення закупівлі. Підтвердженням наявності підстав для застосування переговорної процедури є звітні документи замовника, пов’язані із застосуванням конкурентних процедур (оголошення про проведення, протокол розкриття, протокол оцінки, звіт про результати проведення процедури закупівлі, протоколи засідань тендерного комітету, рішення уповноваженої особи). Отже, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі не містить інформації щодо підстав для застосування переговорної процедури (звітні документи замовника, пов’язані із застосуванням конкурентних процедур - оголошення про проведення, протокол розкриття, протокол оцінки, звіт про результати проведення процедури закупівлі, протоколи засідань тендерного комітету, рішення уповноваженої особи). У ході моніторингу Замовником надане пояснення та документи, що підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 24.10.2019 12:05 - 07.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2019 12:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: надана інформація щодо неможливості усунення порушень
Дата публікації звіту: 24.10.2019 14:20

Запити/Пояснення