• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні гранули (пелети) з деревини

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 10 000.00 UAH
Номер: 0d2ab5f891d54850b91cdba02a5cacc8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-31-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.10.2019 17:41 - 22.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.10.2019 №60 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 31.10.2019 №60 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-09-24-000863-b 24.09.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Філії «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "Кобальт Енерджі", ТОВ "Альт Топ", ТОВ «Славресурс», протокол засідання тендерного комітету від 21 жовтня 2019 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір постачання від 01.11.2019 №СН/123/401, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 05 листопада 2019 року, від 12 листопада 2019 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), у форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі. Також, установлено, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тендерній документації замовника не містять обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до вимог частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Кобальт Енерджі" розглядалась з 10 жовтня по 21 жовтня 2019 року, тобто 6 робочих днів, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
Період усунення порушень: 19.11.2019 15:10 - 04.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2019 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених при здійсненні моніторенгу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b), повідомляє наступне. Дана процедура закупівлі, враховуючи, що порушення зазначенні у висновку не матимуть негативного впливу для бюджету та не принесуть фінансових збитків для підприємства, на підставі заключеного договору з переможцем за №СН/123/Ю1 від 01.11.2019 року, була завершена, як наслідок усунути дані порушення неможливо. Також вважаємо за доцільне звернути увагу на той факт, що у період оскарження жодних скарг та вимог з приводу прийнятого рішення, від інших учасників закупівлі, не надходило.
Дата публікації звіту: 22.11.2019 13:10

Запити/Пояснення