-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні гранули (пелети) з деревини
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 10 000.00 UAH
Номер:
0d2ab5f891d54850b91cdba02a5cacc8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-31-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2019 00:00
Період моніторингу:
31.10.2019 17:41 - 22.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.10.2019 №60
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 31.10.2019 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-09-24-000863-b 24.09.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Філії «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "Кобальт Енерджі", ТОВ "Альт Топ", ТОВ «Славресурс», протокол засідання тендерного комітету від 21 жовтня 2019 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір постачання від 01.11.2019 №СН/123/401, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 05 листопада 2019 року, від 12 листопада 2019 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), у форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі.
Також, установлено, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тендерній документації замовника не містять обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Кобальт Енерджі" розглядалась з 10 жовтня по 21 жовтня 2019 року, тобто 6 робочих днів, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
Період усунення порушень:
19.11.2019 15:10 - 04.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2019 15:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених при здійсненні моніторенгу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b), повідомляє наступне.
Дана процедура закупівлі, враховуючи, що порушення зазначенні у висновку не матимуть негативного впливу для бюджету та не принесуть фінансових збитків для підприємства, на підставі заключеного договору з переможцем за №СН/123/Ю1 від 01.11.2019 року, була завершена, як наслідок усунути дані порушення неможливо.
Також вважаємо за доцільне звернути увагу на той факт, що у період оскарження жодних скарг та вимог з приводу прийнятого рішення, від інших учасників закупівлі, не надходило.
Дата публікації звіту:
22.11.2019 13:10
Запити/Пояснення
Номер:
bd34b86386184b08a53693a12a6177e4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.11.2019 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кобальт енерджі» перевищував 5 робочих днів, а саме тривав з 10.10.2019 по 21.10.2019?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
6ef066c5a4434bcc83f552174b330e1a
Назва:
Надання відповіді на запит
Дата опублікування:
05.11.2019 14:22
Опис:
Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» надає пояснення щодо закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b). На підставі проведеного електроного аукціону преможцем відкритих торгів, електроною системою закупівель Prozorro, було визначено ТОВ «Кобальт енерджі». Але при розгляді тендерної пропозиції яку надало ТОВ «Кобальт енерджі», тендерним комітетом філії були виявлені факти невідповідності документів, наданих учасником, вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник був змушений розглядати та оцінювати тендерну пропозицію наступного учасника і у разі її невідповідності, перейти вже до розгляду наступної пропозиції, що й сталося у даному випадку. Беручи до уваги, що на період з 10.10.2019 по 21.10.2019 р., припадало 5-ть робочіх та 5-ть вихідних днів, враховуючи значний обсяг документів, наданих учасниками та важливість даної закупівлі для своєчасного розпочатку опалювального сезону, рішення про переможця було розміщенно, в електроній системі закупівель Prozorro, на 6-ий робочий день після визначення переможця електроною системою закупівель. Також вважаємо за доцільне звернути увагу на той факт, що у період оскарження жодних скарг та вимог з приводу прийнятого рішення, від інших учасників закупівлі, не надходило.
Номер:
5eb8ba0a555f496d8273f96c432c6b13
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.11.2019 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав у тендерній документації (затверджена рішенням тендерного комітету від 24 вересня 2019 року):
- не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними ?
- технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають застосування заходів із захисту довкілля?
- міститься підстава для відхилення тендерних пропозицій учасників у зв’язку з допущенням порушення умов попередніх договорів, укладених із замовником, у тому числі в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару (п.3 розд. «Оцінка тендерної пропозиції»)?
- міститься вимога до переможця торгів щодо надання копії Статуту, якщо він діє на підставі даного документу (п.5 розд. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
2. Чому у форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
cfa537a829df4b5ea786a6f5daf0e1f7
Назва:
запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
12.11.2019 14:42
Опис:
Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» надає пояснення щодо закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) із таких питань:
1. З яких підстав у тендерній документації (затверджена рішенням тендерного комітету від 24 вересня 2019 року):
- не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними?
Відповідь: п. 4 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
- технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають застосування заходів із захисту довкілля?
Відповідь: п. 4.2 «Загальні положення» - застосування заходів із захисту довкілля передбачено вимогами до параметрів паливних гранул (пеллет) згідно технічних вимог (п.1 додаток 1 до Тендерної документації).
- міститься підстава для відхилення тендерних пропозицій учасників у зв’язку з допущенням порушення умов попередніх договорів, укладених із замовником, у тому числі в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару (п.3 розд. «Оцінка тендерної пропозиції»)?
Відповідь: відсутність даної підстави ще раз підтверджує досвід виконання аналогічних договорів учасником, а можливе відхилення тендерних пропозицій учасників, у разі наявності попередніх договорів, лише із замовником, виконання умов яких було порушено в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару, забезпечить безперебійне постачання палива (пеллет) та стабільного проходження опалювального сезону філії.
- міститься вимога до переможця торгів щодо надання копії Статуту, якщо він діє на підставі даного документу (п.5 розд. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
Відповідь: Статут підприємства – установчий документ і вимоги щодо надання його копії, у складі тендерної пропозиції, не суперечить чиному законодавству.
2. Чому у форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Відповідь: інформація про джерело фінансування закупівлі, зазначається у річному плані закупівель, при його формувані в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.