-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200)
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Номер:
165dbe780ff84edd863c93a77f51bcde
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2019 00:00
Період моніторингу:
18.10.2019 14:59 - 08.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
18.10.2019 №176
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-23-000528-c, «ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200)», яка проводиться КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ «ОБЛАСНА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС», повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.10.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.09.2019 б/н.
Дослідженням тендерної пропозиції наданої ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів (далі - ТД).
Так, відповідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема: з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Водночас, умовами Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлена вимога щодо надання, зокрема, документу, що підтверджує знаходження вугілля на складі, в обсягах визначених даною закупівлею.
На відповідну вимогу учасником ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» надані наступні документи (файл - підтвердження реальності вугілля.pdf):
- акт прийому передачі продукції від 10.01.2019 на прийняття ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» від виробника ТОВ «УКРКАРБО» вугілля кам’яного марки ДГр 0-200 у кількості 67,7 тон;
- накладна на перевезення відповідного вугілля від 10.01.2019;
- видаткова накладна від 10.01.2019 № 10/01 з основного складу ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» щодо наявності вугілля кам’яного марки ДГР 0-200 у кількості 67,7 тон.
Враховуючи те, що умовами ТД визначена закупівля вугілля кам’яного марки ДГр 0-200 в обсязі 100 тон, а документи, що підтверджує знаходження вугілля на складі надані учасником ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» в менших обсягах (67,7 тон), тому його пропозиція не відповідає вимогам Додатку 3 до ТД.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
21.10.2019 13:59 - 04.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2019 13:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
10 жовтня у закупівлі було проведено аукціон.
16 жовтня за результатом розгляду тендерних пропозицій було відхилено пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС ІНДУСТРІЯ» та обрано переможцем ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС».
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» цілком і повністю відповідає умовам тендерної документації.
Водночас 18 жовтня у закупівлі було розпочато моніторинг. Стосовно висновку про результати моніторингу повідомляємо наступне.
Так, у висновку зазначається, що умовами Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлена вимога щодо надання, зокрема, документу, що підтверджує знаходження вугілля на складі, в обсягах визначених даною закупівлею, однак ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" не виконало даної вимоги.
Такий умовивід є хибним, виходячи з того, що у тендерній документації зазначалось, що якщо учасник є виробником, то він надає лист-довідку із зазначенням місцезнаходження шахти, дозволи на проведення підземних гірничих робіт та дозвіл на користування надрами, та документ, що підтверджує знаходження вугілля на складі, в обсягах визначених даною закупівлею.
Таким чином, дана вимога стосувалася не всіх учасників закупівлі, а саме учасників-виробників. Водночас виходячи із наданих ТОВ "Промтопресурс" документів у складі тендерної пропозиції, даний учасник не є виробником. Виробником вугілля, яке пропонує ТОВ "Промтопресурс" є ТОВ "Укркарбо". А отже, ТОВ "Промтопресурс" надало усі необхідні від нього документи у складі своєї пропозиції.
Порушень з боку тендерного комітету, зокрема в частині кваліфікації учасника-переможця, немає.
Висновок Державної аудиторської служби є некоректним, помилковим та таким, що не підлягає виконанню, оскільки у випадку його виконання, тендерний комітет вимушений буде порушити норми Закону України "Про публічні закупівлі" та безпідставно і незаконно відхилити ТОВ "Промтопресурс".
Дата публікації звіту:
28.10.2019 17:31