• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія - за кодом ДК 021:2015 –09310000-5

Завершена

193 449 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 967 250.00 UAH
Номер: 802497f328d64696adcdfb38f4ef0fde
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.11.2020 15:12 - 17.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.11.2020 №69 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4942-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.11.2020 №69 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-09-23-001273-b 23.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Енерго - Веста», ТОВ «Енергоінвестпроект», ТОВ «Виробничо – комерційна фірма «Дніпроенергоінвест»», ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги», ТОВ «Енерго Збут Транс», протокол засідання тендерного комітету від 27 грудня 2019 року №27/12, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю постачання електричної енергії споживачу від 16 січня 2020 року №00847-00/2020, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 30 січня 2020 року № 2, від 26 лютого 2020 року №3, від 31 березня 2020 року №4, від 27 квітня 2020 року №5, від 08 травня 2020 року №6, від 28 травня 2020 року №7, від 19 червня 2020 року №8, від 22 вересня 2020 року №9, від 30 жовтня 2020 року №10, від 30 жовтня 2020 року №11, від 30 листопада 2020 року №12, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 20 грудня 2020 року №1905-р/пк-пз та №1907 -р/пк-пз, пояснення від 07 грудня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (чинного на час проведення закупівлі, далі – Наказ), не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 30 січня 2020 року № 2, від 26 лютого 2020 року №3, від 31 березня 2020 року №4 - про суму договору після внесення змін та кількості товару після внесення змін.
Період усунення порушень: 16.12.2020 11:32 - 01.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2020 11:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до результатів моніторингу здійснені всі необхідні заходи, щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та з усією відповідальністю гарантуємо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому
Дата публікації звіту: 22.12.2020 16:04

Запити/Пояснення