-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам'яне ДГКОМ (13-100)
Завершена
354 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Номер:
36b02b516e1741c79a9fc6c0c6402dce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-16-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2019 00:00
Період моніторингу:
16.10.2019 12:23 - 06.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.10.2019 №93
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 16.10.2019 №93
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
1 UA-2019-09-23-000601-a, 23.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено порушення частин першої та другої статті 23 цього Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, додаток до річного плану та зміни до них; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету 23.09.2019; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням тендерного комітету 08.10.2019; перелік змін; звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації; вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; роз’яснення на звернення; пояснення Виконавчого комітету Вільшанської селищної ради, отримане 16.10.2019 через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція ФОП «Волощук Володимир Романович», протокол засідання тендерного комітету від 21.10.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір.
Проведеним аналізом встановлено, що роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та на вимогу про усунення порушення надано Виконавчим комітетом Вільшанської селищної ради у термін більший, ніж три робочих дні, чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», положення тендерної документації, до яких внесено зміни, Виконавчим комітетом Вільшанської селищної ради не відображено у вигляді закреслених даних.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12, підтверджено.
Період усунення порушень:
24.10.2019 12:32 - 07.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2019 12:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Згідно ч. 2 ст. 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
24 вересня 2019 о 10:20 через електронну систему закупівель надійшло звернення із запитанням до процедури, а о 10:16 в розділі «Вимоги про усунення порушення» надійшло звернення з проханням викласти тендерну документацію у форматі word (звернення, що не містить вимог щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі). 09 жовтня 2019р. замовником надано відповіді на обидва звернення.
В той же час, рішенням тендерного комітету від 08.10.2019 року внесено зміни до тендерної документації та продовжено строк на подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів, а саме до 17 жовтня 2019 00:00. Відповідно на виконання вимог ст. 10 та 23 Закону зміни оприлюднено протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Таким чином несвоєчасне надання відповіді на запитання компенсовано шляхом внесення змін до тендерної документації та продовження строку на подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів та у відповідності до абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону, отже зазначені Вами недоліки були усунуті станом на 09.10.2019р.
2. В частині викладення положень тендерної документації, до яких внесено зміни, у вигляді закреслених даних, повідомляємо про неможливість усунення будь-яких порушень в цій частині у зв’язку з відсутністю останніх та виходячи з наступного.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Рішенням тендерного комітету від 08.10.2019 року внесено зміни до тендерної документації та продовжено строк на подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів. 09 жовтня 2019 о 12:07 замовником оприлюднено файли «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf» та «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf», що містять відповідно нову редакцію тендерної документації та проект договору, а о 12:08 оприлюднено файл «ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx», що відповідно містить перелік змін, що внесені до тендерної документації, зокрема наступне:
1. В п. 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вираз «90 днів» замінено виразом «100 днів».
2. Строк на подання тендерних пропозицій продовжено не менше ніж на 7 днів.
У файлі «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf», що містить нову редакцію тендерної документації з урахуванням внесених змін, та яка додатково оприлюднена до початкової редакції тендерної документації на сторінці 11 в п. 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (згідно переліку змін) вираз «90 днів» відображено у вигляді закреслених даних, а саме – «90 днів», а так само зазначено нову редакцію вказаного виразу у вигляді «100 днів». Так само на ст. 22 вказаного файлу в п. 1.1. розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» кінцевий строк на подання тендерних пропозицій у старій редакції відображено у вигляді закреслених даних, а саме – «до 00:00 09.10.2019р.» та відповідно вказано нову редакцію даного положення у вигляді «до 00:00 17.10.2019р.». Отже, на виконання вимог абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону у встановлені Законом строки замовником оприлюднено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації з урахуванням внесених змін, при цьому така редакція містить положення, до яких внесено зміни у вигляді закреслених даних, а так само замовником оприлюднено перелік змін в окремому файлі. Таким чином в частині оприлюднення необхідної інформації щодо внесених змін замовником у повній мірі виконано вимоги Закону.
Дата публікації звіту:
31.10.2019 18:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Ні
Опис:
Замовником порушення не усунуто.
Дата публікації:
04.11.2019 11:11
Запити/Пояснення
Номер:
a30029a5b15a42aaac5c0228d982faaf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2019 12:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо», вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100 (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-23-000601-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснення з наступного питання:
- з яких підстав роз’яснення на звернення щодо тендерної документації надано учаснику в строк більший, ніж визначено частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
53aa04f8683f4f15bb21d1c72ca7f5bb
Назва:
щодо надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2019 14:37
Опис:
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. 09 жовтня 2019 о 11:24 в розділі "запитання до закупівлі" опубліковано запис без ідентифікації автора звернення наступного змісту "чому ви вимагаєте так мало аналогічних договорів-лише 5, збільшіть їх вже до 10". З урахуванням змісту вказаного допису відсутні ознаки звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тендерний комітет у своїй діяльності керується положеннями Закону, а тому різноманітні вказівки, рекомендації (наприклад в частині встановлення того іншого способу документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію чи обсягу такого документального підтвердження, тощо), що надходять від учасників з використанням електронної системи закупівель, не можуть прийматись до уваги з урахуванням відсутності механізмів реагування замовника на подібні звернення, про що було зазначено під час надання відповіді на вказане звернення. В той же час повідомляємо, що рішенням тендерного комітету від 08.10.2019 до тендерної документації внесено зміни та продовжено строк на подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів. Отже, у будь-якому разі при проведенні процедури закупівлі дотримано вимог ст. 23 Закону, в т.ч. абз. 3 ч. 2 вказаної статті.