-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області
Місце виконання робіт: Херсонська область, Голопристанський район, с. Чорноморське, вул. Миру,14 Обсяг виконання робіт проводиться в межах бюджетного фінансування на 2019 рік згідно робочого проекту : «Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області»
Завершена
2 051 726.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Номер:
fdb51a09c2a94428b22562b6f596896f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-23-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.03.2020 00:00
Період моніторингу:
23.03.2020 10:46 - 14.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.03.2020 № 51
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-23-000535-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
-виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено порушення пункту 4 частини третьої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозиції та їх оцінка; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету від 23.09.2019 №135; тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОСТРОЙ- 1»; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІКНА ВІКОНДА»; тендерну пропозицію ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО»; тендерну пропозицію переможця відкритих торгів ФОП Курський Євген Васильович; договір про закупівлю від 31.10.2019 №569; пояснення, отримані через електронну систему закупівель 25.03.2020
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно обрано переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію учасника ФОП Курський Євген Васильович, як таку, що відповідає умовам тендерної документації.
Так, вимогами пункту 3 Додатку 6 до Тендерної документації визначено, що учасниками надаються копії аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів.
Проте, в складі пропозиції ФОП Курський Євген Васильович надано аналогічні договори без додатків до договорів, які є невід’ємною їх частиною.
Вимогами пункту 1 розділу 3 Тендерної документації визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника.
Відповідно до абзацу другого статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Також, відповідно до статті 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Проте, в складі пропозиції ФОП Курський Євген Васильович надано електронну банківську гарантію та витяг з реєстру платників податку на додану вартість без накладення електронного цифрового підпису, що унеможливлює перевірку цілісності електронного документа та завершення створення електронного документа.
Не відхиливши пропозицію ФОП Курський Євген Васильович, яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
09.04.2020 16:14 - 24.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2020 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області» Державною Аудиторською Службою України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору підряду № 569 від 31.10.2019 р. між Комунальною установою з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області та ФОП Курський Є.В..Тендерний комітет комунальної установи взяв до уваги зауваження, викладені в оприлюдненому висновку та зобов’язується чітко дотримуватись норм чинного законодавства України щодо недопущення їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
15.04.2020 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
4791157febb7415082dd508f453348cb
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.03.2020 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, що проводить Комунальна установа «Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти» Голопристанської районної ради (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП Курський Євген Васильович, оскільки в в складі пропозиції ФОП Курський Євген Васильович не надано документи для підтвердження інформації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначені пунктами 1, 2 Додатку 6 до тендерної документації?
2) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП Курський Євген Васильович, оскільки в складі пропозиції ФОП Курський Євген Васильович надано аналогічні договори без додатків до них, які є невід’ємною їх частиною?
3) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП Курський Євген Васильович, оскільки в складі пропозиції ФОП Курський Євген Васильович надано електронну банківську гарантію та витяг з реєстру платників податку на додану вартість без накладення електронного цифрового підпису, що унеможливлює перевірку цілісності електронного документа, та накладення якого передбачено пп.6 п.1 Розділу 3 Тендерної документації Змовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
20f193228daa49eb9a4d162107243ba7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.03.2020 11:25
Опис:
Тендерний комітет Комунальної установи з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області протокольно надає Інформацію по запитам до моніторингу "Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області" (UA-2019-09-23-000535-b)