• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт по заміні вікон у будівлях КП «Гейківська психоневрологічна лікарня»ДОР» за адресою: вул. Вишнева, 31-а, с. Гейківка Криворізького району Дніпропетровської області) (місцевий бюджет)

Завершена

5 293 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 930.00 UAH
Номер: d205982312ec42cd8a3145e3d94dfd8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-18-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2019 14:33 - 10.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.11.2019 № 191 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.11.2019 № 191 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 17 UA-2019-09-20-002741-b 20.09.2019 Комунальне підприємство «Гейківська психоневрологічна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01988120) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення тендерної пропозицію учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації, порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону щодо не включення до тендерної документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та порушення вимог абзацу першого пункту другого наказу №490 щодо заповнення обов’язкових полів у формі документу «Повідомлення про намір укласти договір» в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації. Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2019-09-20-001433-b, тендерну документацію Замовника, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «КРІОЛІТ - МАСТЕР», Договір підряду №62-КР від 22.10.2019, відповідь Замовника від 29.11.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації. Відповідно до вимог пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» Додатку 2 «Інформація про підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації від учасників вимагалось надання довідки довільної форми про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази. До довідки надаються сканкопії оригіналів документів, що підтверджують право власності /користування зазначеним в довідці майном - обладнанням, транспортними засобами, офісними та складськими приміщеннями. У разі використання орендованого майна, надаються сканкопії оригіналів договорів оренди разом з додатками, які повинні бути чинними на дату подання пропозиції та посвідчені нотаріально. У ході проведення моніторингу встановлено, що учасником-переможцем ТОВ «КРІОЛІТ - МАСТЕР» подано Договір оренди транспортного засобу від 20.03.2019 №2/ОС з фізичною особою Заграй Іваном Антоновичем не посвідчений нотаріально, тоді як згідно ч.2 ст.799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Отже, Замовник не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРІОЛІТ - МАСТЕР», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, чим було порушено вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. У ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника для ознайомлення з проектно – кошторисною документацією та об’єктом робіт учасник зобов’язаний особисто з’явитися за адресою лікарні з 9.00 до 15.00 у робочі дні тижня в період подачі пропозицій. Для підтвердження у складі пропозиції потрібно надати акт обстеження об’єкту в довільній формі, оформлений відповідно до вимог тендерної документації, який містить також підпис представника замовника, скріплений печатками сторін. Отже, Замовником не включено до тендерної документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), чим порушено пункт 3 частини 2 статті 22 Закону. Таким чином інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 04.11.2019 №1363d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась частково. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Формою наказу № 490 «Повідомлення про намір укласти договір» передбачено заповнення пункту №11 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним аналізом встановлено, що формою «Повідомлення про намір укласти договір», яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 11.11.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі. Отже, інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, не відповідає вимогам абзацу першого пункту другого наказу №490 в частині внесення наявної інформації у поля, обов’язкові для заповнення, а саме «Джерело фінансування закупівлі» у формі «Повідомлення про намір укласти договір».
Період усунення порушень: 06.12.2019 15:48 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 15:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень знаходиться у прикріплених файлах
Дата публікації звіту: 11.12.2019 15:29

Запити/Пояснення