• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автоматичної системи водяного пожежогасіння, системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, автоматизації системи внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» за адресою: м. Харків, пр. Тракторобудівників, 55

Завершена

11 968 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 842.45 UAH
Номер: a67386f7d3054c75902b2ac486885824
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-01-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 01.11.2019 16:54 - 23.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.11.2019 №267 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 01.11.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2019 № 267 Витяг з перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2019-09-20-001683-a 20.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу «Харківський палац дитячої та юнацької творчості Харківської міської ради Харківської області» (далі – Замовник) від 04.10.2019 №52, тендерну пропозицію ТОВ «ПРАКТИКА-М12» (далі – учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2019, договір від 07.11.2019 року. За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПРАКТИКА-М12» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, кваліфікаційними критеріями, які містяться у підпункті 5.3.3 пункті 5.3 розділу третього до тендерної документації зазначено, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копію, вказаного у довідці за наведеною, у цьому ж, підпункті формою ІІІ, виконаного аналогічного договору. Однак встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника -переможця надано договір від 01 липня 2019 року №15/15-Т, пунктом 3.3 якого передбачено, що до договору додається Додаток №1 «кошторис» та Додаток №2 «календарний план фінансування та виконання робіт» та супутні документи на 2 аркушах. При цьому фактично, у складі тендерної пропозиції надано лише Додаток 1 «договірну ціну», що є порушенням вимог підпункту 5.3.3 пункту 5.3 розділу третього до тендерної документації. Крім того, за результатом морніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРАКТИКА-М12» міститься сканована копія паспорту уповноваженої посадової особи учасника, з відміткою на поданих копіях сторінок: «НА ТЕНДЕР». Однак, у складі тендерної пропозиції відсутня перша сторінка паспорту уповноваженої особи, чим порушено вимоги пункту третього розділу шостого тендерної документації. Також встановлено, що надана на вимогу пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації «податкова декларація з податку на прибуток підприємств» не містить ані підпису уповноваженої особи, ані квитанції про її електронну подачу. Таким чином, учасником не підтверджено того, що декларація подана платником податків та отримана на сервер податкової інспекції. Крім того встановлено, що на порушення підпункту 1.8 пункту першого розділу третього тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутній лист-гарантія про те, щo керівник учасника - юридичної особи та/або особа, яку учасником уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю, не є стороною кримінального провадження. Також на порушення вимог додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутній лист-гарантія про те, що Учасник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки під час виконання робіт, у відповідності до вимог діючого законодавства. На підставі вищевикладеного та відповідно вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Однак, в порушення пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ПРАКТИКА-М12», а визначено його переможцем процедури закупівлі та 07.11.2019 року укладено договір. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 15.11.2019 12:12 - 30.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2019 12:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень: виключний перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, встановлено статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто фактично Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає механізму, за яким замовник може відмінити процедуру закупівлі після того, як уклав договір про закупівлю з переможцем торгів. Відтак у Замовника відсутня можливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, договір про закупівлю, укладений замовником з переможцем торгів за результатами процедури закупівлі, а саме: договір № 8/72 від «07» листопада 2019 р. було розірвано за згодою сторін за цим договором, шляхом укладення додаткової угоди № 2 від 19 листопада 2019 р. При цьому на момент укладення додаткової угоди № 2 від 19 листопада 2019 р., договір № 8/72 від «07» листопада 2019 р. його сторонами ще не виконувався. Додається: Додаткова угода № 2 від 19 листопада 2019 р. до Договору № 8/72 від «07» листопада 2019 р.
Дата публікації звіту: 21.11.2019 17:45