• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі.

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Схил по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі м. Києва

Завершена

138 023 377.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 138 023.38 UAH
Номер: 92efb1353b734eb6a8f2383bd75303b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-03-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.12.2019 15:38 - 25.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.12.2019 № 343 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.12.2019 № 343 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 79 UA-2019-09-20-001504-a 20.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, stek.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу своєчасності надання роз’яснень щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.10.2019 № 101 (у новій редакції), протоколи засідання тендерного комітету від 31.10.2019 № 1, від 07.11.2019 № 2, від 13.11.2019 № 3, від 19.11.2019 № 4, від 25.11.2019 № 5, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Альтіс-Констракшн», товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаполісбуд БК», товариства з обмеженою відповідальністю «Спецпідземінжбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Мост-Девелопмент», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Адамант», повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.12.2019 № 56/19-КТ. За результатами моніторингу питання своєчасності надання роз’яснень щодо усунення порушень, встановлено що Замовник на порушення частини першої статті 23 Закону протягом трьох днів не надав та не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу роз’яснення на звернення щодо усунення порушення. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-13_1) не підтверджено.
Період усунення порушень: 24.12.2019 19:15 - 09.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2019 19:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на результати моніторингу комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція»( далі - КП «Київбудреконструкція») повідомляє. У процесі проведення процедури закупівлі відкритих торгів по об’єкту: «Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук’янівській, 46 у Шевченківському районі» [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)] КП «Київбудреконструкція» вимог статі 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не порушувало (в частині ненадання роз’яснень), оскільки звернень від учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації не надходило. Відповідно до статті 32 Закону ТОВ «Мегаполісбуд БК» через електронну систему закупівель, оприлюднило вимогу на прийняті рішення та дії замовника. У зв’язку з технічними збоями в роботі електронного майданчику е-tender.biz, а саме: блокування системою надання відповіді в останній день для її подання. КП «Київбудреконструкція» не мало змоги розмістити в електронній системі відповідь на дану вимогу. На виконання вимог абзацу 2 ч. 1 ст. 32 Закону, враховуючи те що зазначена стаття не передбачає чіткого визначення способу надання відповіді на вимогу, КП «Київбудреконструкція» надано відповідь ТОВ «Мегаполісбуд БК» шляхом направлення її рекомендованим листом 10.12.2019р. КП «Київбудреконструкція» зобов’язується врахувати, в своїй подальшій роботі, зауваження викладені у висновку по моніторингу та не допускати у своїй діяльності порушень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ від 25.12.2015 року (із змінами).
Дата публікації звіту: 25.12.2019 12:54