-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Апарат дихальний дитячий СРАР Infant Flow
Завершена
780 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 900.00 UAH
Номер:
d6e5726f14a7497c804af6637d059b64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-21-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2019 00:00
Період моніторингу:
21.10.2019 16:42 - 11.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2019 № 195
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-20-000164-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454.
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, абзацу третього і абзацу п’ятого частини першої статті 10, абзацу третього частини третьої статті 12 Закону та статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність надання замовником роз’яснень; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Пологовий будинок № 1» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом тендерного комітету від 19.09.2019 № 46 (далі – ТД) та зміни до неї, затверджені протоколом засідання тендерного комітету від 26.09.2019 № 59 (далі – протокол № 59); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ФОП Труфанов Антон Володимирович (далі – Учасник); протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2019 № 70 (далі – протокол № 70); договір від 25.10.2019 №46; пояснення Замовника від 01.11.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу восьмого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), не зазначив код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.02.2019 № 159.
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі.
На порушення умов пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД в оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання пропозицій визначений 07.10.2019, що не відповідає даним в ТД – 05.10.2019.
Крім того, на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовник не забезпечив оприлюднення змін до ТД та її нової редакції протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення (протокол від 26.09.2019 № 59), а опублікував їх 30.09.2019.
Водночас Замовник на порушення абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 Наказу № 490 не наклав електронний цифровий підпис на зміни до ТД та на її нову редакцію, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу 30.09.2019.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, що на порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону Замовник в електронній системі закупівель розмістив нову редакцію ТД без положень, до яких вносились зміни, що мали б відображатися із закресленими даними.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Труфанов А. В. встановлено, що вона не відповідає умовам ТД.
Так, відповідно до абзацу десятого додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до ТД «Учасник повинен надати копію сертифікату сервісного інженера, який має повноваження проводити сервісне обслуговування (пройшов навчання у виробника) запропонованого Товару». У складі тендерної пропозиції Учасника такий документ відсутній.
Враховуючи вищевикладене, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Труфанов А. В. як таку, що не відповідає умовам ТД, визнав його переможцем відкритих торгів (протокол № 70) та уклав з ним договір № 46.
За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог абзацу п’ятого частини першої статті 10 Закону Замовник не забезпечив оприлюднення протоколу розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Труфанов А. В. протягом одного дня з дня його затвердження. Зокрема, оприлюднення протоколу від 08.10.2019 № 70 фактично відбулося 10.10.2019.
Період усунення порушень:
05.11.2019 17:07 - 20.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2019 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись з інформацією про результати моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю 33150000-6(Апарат дихальний дитячий СРАР Infant Flow) (очікувана вартість закупівлі становить 780 000,00 грн.) для забезпечення потреб закладу на 2019, проведеного Державною аудиторською службою України ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ в період з 21.10.2019 по 05.11.2019 згідно наказу від 21.10.2019 № 195, тендерним комітетом прийнято рішення (протокол від 07.11.2019 № 80 додається) про відміну процедури відкритих торгів на закупівлю 33150000-6(Апарат дихальний дитячий СРАР Infant Flow) відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Дане рішення оприлюднено у вмзначені законом строки
Дата публікації звіту:
08.11.2019 13:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
- corruptionDescription: Так
Опис:
Прийнято до уваги лист комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради "Пологовий будинок № 1" від 11.11.2019 № 444, згідно з яким повідомлено, що у звіті про виконанання договору про закупівлю помилково вказана сума оплати за договором 766300,00 грн. Фактична сума договору складає 0,00 грн. Вказаний факт перевірено шляхом аналізу інформації, оприлюдненій на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (spending.gov.ua). Додаток: лист від 11.11.2019 № 444.
Дата публікації:
12.11.2019 14:28
Запити/Пояснення
Номер:
d32dd7ded1d044689dd2a93b30c3d4d4
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2019 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат дихальний дитячий СРАР Infant Flow)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до інформації, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу, 30.09.2019 тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Пологовий будинок № 1» був опублікований перелік змін до тендерної документації (далі – ТД) та її нова редакція. У зв’язку з цим пропонуємо пояснити причини невідповідності положень нової редакції ТД з переліком змін, а саме в табличній частині додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до ТД?
2. Згідно з вимогами додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до нової редакції ТД «Учасник повинен надати копію сертифікату сервісного інженера, який має повноваження проводити сервісне обслуговування (пройшов навчання у виробника) запропонованого Товару». Яким чином Учасник ФОП Труфанов Антон Володимирович, визнаний переможцем торгів згідно протоколу засідання тендерного комітету від 08.10.2019 № 70, виконав вищеназвану вимогу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
28970911079e4613ba600c17e343b112
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
01.11.2019 13:28
Опис:
Дякуємо за Ваш запит.
Адміністрацією та тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради "Пологовий будинок №1" розглянуто Ваш запит та надаємо пояснення стосовно питань, висвітлених в ньому.
1.Стосовно невідповідповідності додатка 2 до нової редакції тендерної документації з переліком внесених змін. Зазначене сталося внаслідок технічної помилки. Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що в інформації, що залишилась з попередньої редакції тендерної документації містяться лише загальні відомості (назва виробника, гарантійний термін обслуговування обладнання, проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання та навчання персоналу тощо), тобто інформацію продубльовано, крім цього дана інформація жодним чином не вплинула на технічні та якісні параметри самого обладнання.
2.Стосовно другого питання повідомляємо, при розгляді пропозиції учасника, яку за результатами електронного аукціону визнано найбільш економічно вигідною (ФОП Труфанов А.В.) нами було враховано довідку учасника про наявність сервісного інженера, надану в складі тендерної пропозиції(копія додається). Також в наданій довідці зазначено, що сервісне обслуговування обладнання буде проводитись сервісними інженерами, що пройшли навчання у виробника, та вказано адресу сервісного центру на території України.
Крім цього, при наданні пакета документів учасника-переможця, ФОП Труфанов А.В. надано копію сертифіката сервісного інженера (копія додається).
Ми вдячні Вам за проведений моніторинг. В подальшому нами більш детально вивчатимуться тендерні пропозиції учасників процедур закупівель на відповідність вимогам тендерної документації, з метою недопущення порушень.