-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дошки аудиторні 5- робочих поверхонь, металеві, зелені, комбіновані 3000х1000, дошки аудиторні на 5- робочих поверхонь комбінована для крейди/маркера 4000х1000, шкільна дошка магнітна крейдова 2000х1000
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Номер:
d6a18a961ea8485e9b541e6a86404280
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-30-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2019 00:00
Період моніторингу:
30.10.2019 15:50 - 21.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2019 №181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-19-002398-b 19.09.2019. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону .
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, укладанні договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ФОП Мошинський Андрій Анатолійович, ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО", протоколи розкриття тендерних пропозицій від 10.10.2019 №2, 10.10.2019 №3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25 жовтня 2019 року №22, звіт про результати процедури закупівлі.
Згідно із частиною 3 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
Відповідно до поданого листа - гарантії учасника в пункті 2 зазначено, що директора Тельбуха Анатолія Михайловича було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
Відповідно до розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасник торгів повинен надати замовнику форму «Тендерна пропозиція», заповнену відповідно до Додатку №2.
Однак, учасником торгів ТОВ «КОМПАНІЯ ТСО» завантажено в електронну систему форму «Тендерна пропозиція» від 04.10.2019, яка не відповідає умовам тендерної документації в частині кількості найменувань товару.
Крім того, встановлено, що пунктом 5.8, 5.9 розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, зокрема, оригінал або копія довідки з органів доходів і зборів у паперовому вигляді/ або довідка в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу, про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету, дійсної на момент розкриття тендерних пропозицій або на більш пізню дату. Зазначений документ у вигляді скан-копій долучаються до пропозиції учасника шляхом їх завантаження переможцем торгів через особистий кабінет на авторизованому електронному майданчику Учасника в електронну систему, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ ТСО» завантажено довідку, яка не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Отже, на порушення пунктів 2 і 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО", та уклав з ним договір про закупівлю від 25.10.2019 № 22 на суму 133 650,00 грн.
Період усунення порушень:
11.11.2019 16:39 - 26.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2019 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У висновку Західного офісу Держаудитслужби України оприлюдненому 11 листопада 2019р. про результати моніторингу щодо проведення закупівлі товару Дошки аудиторні 5- робочих поверхонь, металеві, зелені, комбіновані 3000х1000, дошки аудиторні на 5- робочих поверхонь комбінована для крейди/маркера 4000х1000, шкільна дошка магнітна крейдова 2000х1000 проведеної відділом освіти Жовківської райдержадміністрації згідно оголошення UA-2019-08-29-001874-a з питань дотримання відділом освіти Жовківської районної державної адміністрації законодавства в сфері публічних закупівель, «встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Стосовно зобов’язання вжити заходів для усунення порушення в установленому законом порядку та оприлюднення інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення, або інформації про причини неможливості усунення, інформуємо:
Усунути виявленні порушення на даний час вбачаємо за неможливе, однак на засіданні тендерного комітету відділу освіти розглянуто висновок Західного офісу Держаудитслужби та взято до уваги, про що складено протокол №2 від 13.11.2019р. вважаємо за потрібне надати пояснення щодо оприлюдненого висновку.
1) У тендерній документації Замовник в п.п.2 п. 5.6. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17 Закону передбачив «5.6. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
5.7. Для підтвердження своєї відповідності вимогам Закону кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про відсутність відносно себе вищезазначених підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На достовірність поданої інформації Учасником - Замовник перевірив інформацію на офіційному сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та встановив, що у пошуковій системі відсутні відомості про притягнення посадової особи директора Тельбуха Анатолія Михайловича. Враховуючи вищевикладене в Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТзОВ « Компанія ТСО».
2) В пропозиції Учасника є цінова пропозиція у якій невірно вказана кількість штук дошок №1 та №2, але при арифметичному множенні загальної суми на ціну за одиницю товару в позиції №1 як і в позиції №2 кількість дошок по 30 штук. В тендерній документації, а саме у розділі п. 1.2. Допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції Учасника.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів, описок або технічних помилок);
Замовник дану описку відніс до технічної помилки, яка не впливає на зміст пропозиції в цілому.
3) Що стосується інформації зазначеної у висновку про подання Переможцем неналежної довідки з органів доходів і зборів в електронному вигляді, то Замовник окрім довідки, яку завантажив Учасник самостійно на виконання п.5.7. розділу 5 кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону здійснив перевірку інформації яка міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. Інформація щодо наявності / відсутності заборгованості з платежів юридичними та фізичними особами, відображається на майданчику Prozorro (дата та час формування довідки 10.10.2019 о 17:49 год. Виписка з ДФС).
Тендерним комітетом вжиті всі можливі заходи щодо встановлення достовірності інформації поданої у пропозиції Переможця ТзОВ « Компанія ТСО».
Між відділом освіти Жовківської райдержадміністрації та ТОВ «Компанія ТСО» укладено угоду від 22 жовтня 2019 року №22 на суму 133 650,00 грн.
На виконання вищезазначеної угоди ТОВ «Компанія ТСО» поставлено 95 шкільних дошок у заклади загальної середньої освіти Жовківського району Львівської області.
Відділом освіти проведені касові видатки за поставлений товар в сумі 133 650,00 грн.
Дата публікації звіту:
14.11.2019 15:16