-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина (деревина дров’яна для непромислового використання І групи (тверда порода), деревина дров’яна для непромислового використання ІІ-ІІІ групи (м’яка порода)) (кошти районного бюджету)
Завершена
1 405 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 050.00 UAH
Номер:
5d30f0e0d4054bc18af9b67a16bf33b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-22-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2019 00:00
Період моніторингу:
22.10.2019 17:09 - 12.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.10.2019 № 45
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 22 жовтня 2019 року №45
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-09-19-000756-с від 19.09.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 12 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.09.2019 №130; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 07.10.2019 №№136-137; тендерні пропозиції ПП «ЕКСПОРТ-ІМПОРТ ТРАНС «ФЕЛІЧІТА» та ДП «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП» (далі – ДП «СЛАП «Сторожинецький держспецлісгосп»); повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2019; договір від 18.10.2019 №4; повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23.10.2019.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, чим порушено пункт 12 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція учасника ДП «СЛАП «Сторожинецький держспецлісгосп», якого визнано переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, учасник надав лист-відгук від 12.03.2019 №1764 Сторожинецької міської ради Сторожинецького району Чернівецької області про виконання договору від 03.09.2018 №683/155 без зазначення інформації про ціну договору, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 2 до тендерної документації.
Також, у додатку 6 до тендерної документації наведені проект договору із додатками до нього та вимога надати учасником заповнений проект договору про закупівлю в редакції Замовника за підписом уповноваженої особи, завіреним печаткою. Проте, ДП «СЛАП «Сторожинецький держспецлісгосп» у своїй пропозиції не надав проект договору в цілому, а саме без додатку №3, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, пропозиція учасника ДП «СЛАП «Сторожинецький держспецлісгосп», якого визнано переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовник з ДП «СЛАП «Сторожинецький держспецлісгосп» уклав договір від 18.10.2019 №4.
Відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення.
На веб порталі Уповноваженого органу Замовник 18.10.2019 оприлюднив договір без додатку №3 «Рознарядка на постачання деревини», який є невід’ємною його частиною згідно з пунктом 6.2 даного договору.
У зв’язку з цим постала потреба у отриманні пояснень, тому Замовнику 23.10.2019 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень.
Замовник 23.10.2019 через електронну систему закупівель надав пояснення стосовно оприлюднення договору не у повному обсязі, в якому зазначив, що Додаток № 3 до Договору від 18 жовтня 2019 року на закупівлю деревини дров’яної був недозавантажений помилково та оприлюднив додаткову угоду від 23.10.2019 №1 щодо вказаного вище додатку до договору.
Отже, договір від 18.10.2019 №4 в цілому Замовник оприлюднив на 5 день з дня його укладення, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
28.10.2019 16:29 - 12.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2019 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Оскільки, технічно неможливо усунути порушення на авторизованому електронному майданчику «Державні закупівлі.Онлайн», а саме: внести зміни чи відмінити рішення про намір укласти договір, усунути виявленні порушення неможливо. В зв’язку з початком опалювального періоду, залишити заклади відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації без опалення неможливо, тому розірвання договору з ДП «СЛАП «ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП» є недоцільним
Дата публікації звіту:
01.11.2019 10:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- corruptionBiddingDocuments: Ні
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
.
Дата публікації:
01.11.2019 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
a661e39d850147569d0fd3eac9655ae6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2019 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2019 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (деревина дров’яна для непромислового використання І групи (тверда порода), деревина дров’яна для непромислового використання ІІ-ІІІ групи (м’яка порода)) за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-19-000756-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому договір від 18.10.2019 №4, укладений з ДП «СЛАП «Сторожинецький держспецлісгосп», оприлюднений не у повному обсязі, а саме без додатку, що є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.