-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області
Завершена
2 401 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 005.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 005.00 UAH
Номер:
bebe3cb76e8d403ea68fb206911fbbdf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-31-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2019 00:00
Період моніторингу:
01.11.2019 16:49 - 23.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2019
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.10.2019 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-09-19-000470-b від 19.09.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону та умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору законодавству у сфері закупівель установлено, що укладений договір від 21.10.2019 № 365 не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 323 Господарського кодексу України, частини 1 статті 36 Закону та пунктам 83 та 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 20 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, внесення змін до неї, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Лугинської селищної ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР» (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 09.10.2019, повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2019 та укладений договір про закупівлю від 21.10.2019 № 365.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в пункті 5 розділу III та пункті 6 Додатка № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі робіт менше 20 мільйонів гривень.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесено інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена у повідомленні про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 1 розділу III та підпункту 1.1 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування (автомобілі бортові, екскаватор, підйомний кран), необхідних для виконання договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо).
Разом з тим, підпунктом 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації, також встановлено умову, що для документального підтвердження наявності машин, механізмів та устаткування, які не є власністю учасника, у складі тендерних пропозицій учасники надають копії дійсних договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування, а також надають копії технічних паспортів на них та надають лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт.
Так, Переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку від 01.10.2019 № 120 з інформацією про наявність в учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю, в пунктах 1, 2, 16-22 в якій зазначено інформацію про наявність орендованих у ФОП Іванова І.О. (договори оренди від 14.01.2019 № 1/01 та № 2/01) та ПАТ «Олевське шляхово-будівельне управління № 42» (договір оренди від 22.01.2019) машин та механізмів, а також копії вказаних договорів.
Однак, моніторингом установлено, що Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано копії технічних паспортів на орендовані машини та механізми, зазначені в пунктах 1, 2, 16-22 довідки від 01.10.2019 № 120, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації.
Також, моніторингом установлено, що Переможцем надано копії договорів оренди автомобіля ВАЗ 211040 та автопідйомника ЗІЛ 43362 від 14.01.2019 № 1/01 та № 2/01, які укладені з ФОП Іванов І.О. без актів приймання передачі, які відповідно до пунктів 2.2 вказаних договорів є їх невід’ємними частинами, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації.
Крім цього, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній лист-підтвердження від ФОП Іванов І.О. щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації.
З огляду на викладене учасник ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу III та Додатка № 3 тендерної документації, для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця надано локальні кошториси з розрахунком вартості робіт, в яких відсутні розрахунки вартості окремих робіт, що були предметом закупівель, виконання яких передбачено Додатком № 3 тендерної документації та відповідно вартість яких не включена до ціни тендерної пропозиції вказаного учасника, зокрема у локальних кошторисах відсутні розрахунки вартості робіт передбачених пунктами 27, 33, 34, 77 – 84 та 107, що не відповідає умовам пункту 6 розділу III та Додатка № 3 тендерної документації.
Також, моніторингом установлено, що Переможцем на порушення умов пункту 6 розділу III та Додатка № 3 тендерної документації до ціни тендерної пропозиції включено вартість обсягу робіт, яка не відповідає обсягу робіт, що встановлена технічними вимогами Додатка № 3 тендерної документації, зокрема:
- улаштування крокв з дощок, в кількості – 23,50 м3, а не 25,15 м3, як це передбачено пунктом 24 Додатку № 3 тендерної документації;
- улаштування підстильного шару щебеневого, в кількості – 1,89 м3, а не 2,5 м3, як це передбачено пунктом 72 Додатку № 3 тендерної документації;
- улаштування підстильного шару бетонного, в кількості – 1,89 м3, а не 1,3 м3, як це передбачено пунктом 73 Додатку № 3 тендерної документації;
- облицювання поверхонь рядовими керамічними глазурованими плитками без карнизних, плінтусних і кутових елементів з установленням плиток туалетного гарнітуру по цеглі та бетону, в кількості – 0,2131 м3, а не 0,7683 м3, як це передбачено пунктом 93 Додатку № 3 тендерної документації;
- установлення раковин, в кількості – 0,1, а не – 0,2, як це передбачено пунктом 103 Додатку № 3 тендерної документації;
- установлення унітазів із бачком безпосередньо приєднаним, в кількості – 0,1, а не – 0,2, як це передбачено пунктом 104 Додатку № 3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону та умовам тендерної документації і уклав договір про закупівлю від 21.10.2019 року № 365.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Аналізом відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству установлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 323 Господарського кодексу України, частини 1 статті 36 Закону та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), укладено договір про закупівлю робіт від 21.10.2019 № 365, пунктом 8.2 якого передбачено зобов’язання виконавця робіт гарантувати якість виконаних будівельних робіт протягом лише 5-ти років з дня підписання остаточного акта приймання виконаних робіт, а не протягом не менше ніж 10 - ти років.
Також, моніторингом установлено, що в укладеному договорі від 21.10.2019 № 365 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 83 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 323 Господарського кодексу України та вимогам частини 1 статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
20.11.2019 16:52 - 05.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2019 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Після проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області» Замовником було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Ознайомившись з висновками моніторингу, повідомляємо про наступне.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в пункті 5 розділу III та пункті 6 Додатка № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі робіт менше 20 мільйонів гривень. В додатку №1 тендерної документації у «Примітках» міститься інформація про те що: а) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Довідка була надана за власним бажанням учасника, що не забороняється діючим законодавством.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена у повідомленні про намір укласти договір. Під час формування оголошення електронна система формує обов’язкові поля без заповнення яких подання оголошення не можливо, система оповіщає про необхідність внесення необхідної інформації. На момент подання оголошення технічна можливість розміщення інформації про джерела фінансування була відсутня. Повідомлення про намір укласти договір формується системою автоматично та додати відповідну інформацію також технічно не можливо. З огляду на це Замовник прийняв рішення розмістити інформацію про джерела фінансування у додатку №5 тендерної документації «Проект договору про закупівлю» розділ 4, п.п.4.4. Фінансування за договором здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджету по КЕКВ 3132. Учасники мали можливість ознайомитися з даною інформацією у вільному доступі.
Моніторингом установлено, що Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано копії технічних паспортів на орендовані машини та механізми, зазначені в пунктах 1, 2, 16-22 довідки від 01.10.2019 № 120, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що Переможцем надано копії договорів оренди автомобіля ВАЗ 211040 та автопідйомника ЗІЛ 43362 від 14.01.2019 № 1/01 та № 2/01, які укладені з ФОП Іванов І.О. без актів приймання передачі, які відповідно до пунктів 2.2 вказаних договорів є їх невід’ємними частинами, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Крім цього, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній лист-підтвердження від ФОП Іванов І.О. щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції на засіданні тендерного комітету були розглянуті пропозиції усіх учасників торгів. Усі учасники надали пропозиції з помилками та недоліками, однак відміна торгів призвела б до неможливості здійснити закупівлю по причині обмеженості часу (кінець року) та втрати виділених коштів. Тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР» була найкраща з огляду на ціну та повноту іншої інформації. У зв’язку з цим члени тендерного комітету, у ситуації оціненій, як виключна, вирішили скористатися ст.28 п.7 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо права замовника звернутися до ФОП Іванова І.О. та ПАТ «Олевське шляхово-будівельне управління № 42» за підтвердженням наявної інформації. Орендарі підтвердили (до моменту визначення учасника переможцем), що учаснику надані усі затребувані документи, у тому числі копії технічних паспортів, акти приймання передачі та лист погодження у паперовому вигляді. З огляду на це, відсутність даної інформації у електронному вигляді була визнана членами тендерного комітету, як технічна помилка, яка не впливає на зміст пропозиції. Рішення прийняте колегіально про що свідчить протокол тендерного комітету №17 від 09.10.2019 року. У розділі ІІІ п.1, п.п.1.4 тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Пакет документів наданий переможцем перед укладанням договору містив зазначену інформацію у паперовому вигляді.
Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця надано локальні кошториси з розрахунком вартості робіт, в яких відсутні розрахунки вартості окремих робіт а також деякі не відповідають обсягам замовлених робіт, що були предметом закупівлі, виконання яких передбачено Додатком № 3 тендерної документації та відповідно вартість яких не включена до ціни тендерної пропозиції вказаного учасника. Нажаль, члени тендерного комітету замовника не є фахівцями у питаннях складання відповідної кошторисної та іншої документації пов’язаної безпосередньо з будівельними роботами та вдячні Вам за вказані недоліки. З цього приводу, замовником були проведені переговори з переможцем та отримані відповідні пояснення, виходячи з яких після ознайомлення з об’єктом учасник при складанні тендерної пропозиції вжив заходів для покращення якості предмету закупівлі в межах цінової пропозиції. За результатами переговорів, відповідно ст.36 п.4 пп.3 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про внесення змін до договору, шляхом прийняття додаткової угоди з метою уточнення та покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної договором. Додаткова угода №1 укладена 25.11.2019 року та розміщена в електронні системі.
Дата публікації звіту:
26.11.2019 17:40
Рішення про призначення перевірки
Номер:
ed2982c3dd934d5aa8745d66819af429
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-03-03-000001
Дата створення:
03.03.2020 09:18
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.03.2020 № 14
Житомир
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 03 березня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-09-19-000470-b, здійсненою Лугинською селищною радою.
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ДОВГАЛЮКУ Вячеславу Віталійовичу, начальнику відділу контролю у сфері закупівель та ДАНИЛЬЧУК Сніжані Валеріївні, провідному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Запити/Пояснення
Номер:
b246ab02d4294844b833b6667ecbf2ef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2019 10:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-19-000470-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до Додатку 6 тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чи надано переможцем закупівлі документи зазначені в Додатку 6 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).
Номер:
ddd5e4ada80247a5aece73d5f895bb4c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
13.11.2019 14:59
Опис:
Лугинська селищна рада інформує про те, що ТОВ "Фалькон Пауер" надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та довідка з МВС України про відсутність судимості, відповідно до Додатка 6 тендерної документації закупівлі, до селелищної ради 15 жовтня 2019 року. Дата оприлюднення повідомлення про намур укласти договір 09 жовтня 2019 року. В звязку з тим, що були вихідні дні в тому числі і 14 жовтня 2019 року не було можливості прийняти документи і тому вказані довідки були прийняті 15 жовтня 2019 року. Відкореговано договірна ціна та тендерна пропозиція учасника переможця ТОВ "Фалькон Пауер" були надані до селищної ради 08 жовтня 2019 року.