• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (ліжка, матраци, столики, шафи)

Ліжко металеве 80х190/200 Виробник Україна. Тип ліжка – односпальне. Форма – прямокутна. В основі спального місця встановленні ортопедичні ламелі кожні 7 см. Висота ніжок 85 см Колір білий Гарантійний термін експлуатації 12 місяців Матрац односекційний поліуретановий з водонепроникної тканини на нетканому полотні Габаритні розміри, мм, ±10 мм Довжина- 1900 Ширина - 800 Висота – 80 Вага не більше -6 кг. Чохол матрацу виготовлений з водонепроникної тканини на нетканому полотні , яка перешкоджає проникненню фізіологічних рідин організму всередину матраца. Матрац підлягає гігієнічній обробці розчинами антисептиків. Для швидкого доступу к наповнювачу матрац має блискавку. Наповнювач матрацу пінополіуретан середньої жорсткості. Гарантійний термін експлуатації 12 місяців. Стіл кухонний дерев’яний з ящиком 70*50 см Колір Яблуня Висота 750 стиль Класичний Матеріал корпусу Натуральне дерево + ДСП виробництво Україна Гарантія 12 місяців Шафа для одягу 80*190*50 Колір Яблуня ДСП ламіноване з високою зносостійкістю, обклеєного протиударною пластиковою кромкою ПВХ 2 мм. Ширина – 80 см; Висота – 190 см; Глибина – 50 см

Торги відмінено

385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 850.00 UAH
Номер: 735de834e2654b75b16e633cd2379596
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 17.10.2019 11:44 - 07.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 17.10.2019 №168 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-19-000146-a, «ДК 021:2015: 39140000-5 - Меблі для дому», яка проводиться Комунальною установою «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 815-79-65, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог пунктів 3 та 7 частини 2 статті 22 та пункту 7 частини 4 статті 36 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, оцінки тендерної пропозиції - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ФОП Шалєєвої Олександри Анатоліївни, повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.10.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 19.09.2019 № 2019/90-а. Дослідженням тендерної пропозиції наданої ФОП Шалєєвої Олександри Анатоліївни умовам тендерної документації Замовника торгів порушень не встановлено. Разом з цим, проведеним аналізом тендерної документації (далі - ТД) встановлено, що вона не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель. Так, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Пунктом 3.6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД Замовника визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до тендерної документації). Проведеним аналізом Додатку 2 встановлено, що за позицією, викладеною у цьому Додатку, містить посилання на джерело його походження, проте не містить вираз «або еквівалент», зокрема: - Ліжко металеве 80х190/200 має посилання на джерело його походження - Україна. Зазначене є порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, тендерна документація складається відповідно до форми Примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680), та заповнюється відповідно вимог Порядку заповнення тендерної документації (далі - Порядок), затвердженого Наказом № 680. Водночас, Порядком визначено, що у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначає істотні умови у відповідності до статей 36 та 37 Закону. Замовником у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу ІV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, що підлягала аналізу, із врахуванням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону зазначено, в тому числі, порядок змін істотних умов договору. При цьому, в частині 4 статті 36 Закону наведено вичерпний перелік з 8 пунктів, в яких викладені причини, на підставі яких Замовник має право змінити істотні умови договору. Проте, у пункті 4 розділу ІV ТД Замовник не зазначив підставу для зміни істотних умов, викладеної у пункті 7 частини 4 статті 36 Закону, а саме - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Зазначене є порушенням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 та пункту 7 частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 21.10.2019 14:06 - 04.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2019 14:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР надає пояснення, що до тендеру UA-2019-09-19-000146-a по моніторингу UA-M-2019-10-17-000003. В межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (ліжка, матраци, столики, шафи) , за результатами моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог пунктів 3 та 7 частини 2 статті 22 та пункту 7 частини 4 статті 36 Закону. Період усунення порушень: З 21-10-2019 по 04-11-2019 Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ФОП Шалєєвої Олександри Анатоліївни, повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.10.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 19.09.2019 № 2019/90-а. Дослідженням тендерної пропозиції наданої ФОП Шалєєвої Олександри Анатоліївни умовам тендерної документації Замовника торгів порушень не встановлено. Разом з цим, проведеним аналізом тендерної документації (далі - ТД) встановлено, що вона не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель. Так, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Пунктом 3.6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД Замовника визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до тендерної документації). Проведеним аналізом Додатку 2 встановлено, що за позицією, викладеною у цьому Додатку, містить посилання на джерело його походження, проте не містить вираз «або еквівалент», зокрема: - Ліжко металеве 80х190/200 має посилання на джерело його походження - Україна. Зазначене є порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, тендерна документація складається відповідно до форми Примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680), та заповнюється відповідно вимог Порядку заповнення тендерної документації (далі - Порядок), затвердженого Наказом № 680. Водночас, Порядком визначено, що у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначає істотні умови у відповідності до статей 36 та 37 Закону. Замовником у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу ІV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, що підлягала аналізу, із врахуванням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону зазначено, в тому числі, порядок змін істотних умов договору. При цьому, в частині 4 статті 36 Закону наведено вичерпний перелік з 8 пунктів, в яких викладені причини, на підставі яких Замовник має право змінити істотні умови договору. Проте, у пункті 4 розділу ІV ТД Замовник не зазначив підставу для зміни істотних умов, викладеної у пункті 7 частини 4 статті 36 Закону, а саме - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Зазначене є порушенням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 та пункту 7 частини 4 статті 36 Закону. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, оцінки тендерної пропозиції - порушень не установлено. Типи порушень: Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї Отже прийнято рішення про прийняття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, У зв’язку з неможливістю внести зміни на даному етапі закупівлі, вирішено згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст.31 , п.1 , абз.2 : неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель .Відмінити торги № UA-2019-09-19-000146-a за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (ліжка, матраци, столики, шафи)
Дата публікації звіту: 24.10.2019 10:52