-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
продукція борошномельної-круп'яної промисловості
фасування в споживчу тару від 1 до 25 кг.
Завершена
502 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
Номер:
11338913baaf4b7eae3e36ca3cfc4d2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-12-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2019 00:00
Період моніторингу:
12.12.2019 16:58 - 04.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2019 № 221
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-09-18-001726-a 18.09.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимоги п. 2, п. 13 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст. 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норми ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розкритті та розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 18 вересня 2019 року № 82 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.10.2019, тендерні пропозиції ФОП «Пономаренко Вікторія Олександрівна» та ТОВ «Спецпродінтекс», протоколи розгляду від 11.10.2019 № 92, від 21.10.2019 № 94, повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2019, договір від 05.11.2019 № 0511/к.
За результатами аналізу документів встановлено, що в протоколі від 11.10.2019 № 92 Замовником не зазначено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника та не оприлюднено її протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону.
Також встановлено, що в пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерних пропозицій» ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимогу п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В порушення вимог п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст. 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів інформації про те, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору та/або повідомлення про внесення змін до договору, тоді як відповідно до п. 11.1 договору строк дії договору встановлено до 31.12.2019, чим порушено вимогу ч. 1 ст. 10 Закону.
Також, договір від 05.11.2019 № 0511/к опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 08.11.2019, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону, а саме договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
Період усунення порушень:
10.01.2020 11:03 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.01.2020 11:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальною установою "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради Київської області розглянуто Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований 10.01.2020 року та повідомляємо наступне:
1. Замовником 17.01.2020 опубліковано на веб-порталі Prozorro звіт про виконання договору .
2. Інші порушення, виявлені під час проведення моніторингу, Замовник не має можливості усунути, оскільки процедура завершена , договір виконаний, завершився строк дії договору та відсутня фізична можливість оприлюднювати будь-яку інформацію та документи в рамках закупівлі, відповідно до умов користування електронним майданчиком та веб-порталом Prozorro.
Дата публікації звіту:
17.01.2020 12:08
Запити/Пояснення
Номер:
49e6384b38974976b4b9003d4e496980
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.12.2019 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2020 00:00
Опис:
Яким чином тендерна пропозиція ФОП «Пономаренко Вікторія Олександрівна» згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 № 92 не відповідає тендерній документації та була відхилена згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
3a145723574642e4b96f95a39c2328de
Назва:
п1яснення
Дата опублікування:
02.01.2020 20:08
Опис:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Пономаренко Вікторії Олександрівни" було прийнято попереднім складом тендерного комітету, склад якого був затверджений 09.10.2019 наказом №15 та скасований наказом №18 від 25.10.2019 за підписом в.о. директора К.В.Остролуцької. (копія наказу додається).
На момент призначення директором КУ "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради ( далі - Установа) Науменко Н.В., тендерні пропозиції учасників зазначеної закупівлі були розглянуті та визначений переможець, якому надіслано повідомлення про намір укласти договір. На сьогодні голова та секретар тендерного комітету, який діяв на момент розгляду зазначених у запиті тендерних пропозицій, не є співробітниками Установи, а тому керівництво Установи не має можливості взяти пояснення щодо прийняття рішень по вищезазначеній закупівлі.