• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

продукція борошномельної-круп'яної промисловості

фасування в споживчу тару від 1 до 25 кг.

Завершена

502 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
Номер: 11338913baaf4b7eae3e36ca3cfc4d2f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-12-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.12.2019 16:58 - 04.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.12.2019 № 221 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 10.12.2019 № 221 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2019-09-18-001726-a 18.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимоги п. 2, п. 13 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст. 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норми ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розкритті та розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 18 вересня 2019 року № 82 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.10.2019, тендерні пропозиції ФОП «Пономаренко Вікторія Олександрівна» та ТОВ «Спецпродінтекс», протоколи розгляду від 11.10.2019 № 92, від 21.10.2019 № 94, повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2019, договір від 05.11.2019 № 0511/к. За результатами аналізу документів встановлено, що в протоколі від 11.10.2019 № 92 Замовником не зазначено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника та не оприлюднено її протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону. Також встановлено, що в пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерних пропозицій» ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимогу п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В порушення вимог п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст. 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів інформації про те, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору та/або повідомлення про внесення змін до договору, тоді як відповідно до п. 11.1 договору строк дії договору встановлено до 31.12.2019, чим порушено вимогу ч. 1 ст. 10 Закону. Також, договір від 05.11.2019 № 0511/к опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 08.11.2019, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону, а саме договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
Період усунення порушень: 10.01.2020 11:03 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2020 11:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальною установою "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради Київської області розглянуто Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований 10.01.2020 року та повідомляємо наступне: 1. Замовником 17.01.2020 опубліковано на веб-порталі Prozorro звіт про виконання договору . 2. Інші порушення, виявлені під час проведення моніторингу, Замовник не має можливості усунути, оскільки процедура завершена , договір виконаний, завершився строк дії договору та відсутня фізична можливість оприлюднювати будь-яку інформацію та документи в рамках закупівлі, відповідно до умов користування електронним майданчиком та веб-порталом Prozorro.
Дата публікації звіту: 17.01.2020 12:08

Запити/Пояснення