• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (природний газ)

Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2019р.

Завершена

262 216.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 311.00 UAH
Номер: ba28ecb9f3a74bdb93d9a1457f647e8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-25-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 25.09.2019 17:41 - 19.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.09.2019 № 51 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.09.2019 № 51 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-18-000655-b 18.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО та вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644. За результатом моніторингу встановлено неузгодженість інформації, оприлюдненої в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.09.2019 № 16, внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону, та оприлюднено інформацію щодо джерела фінансування даної закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Знам'янського психоневрологічного інтерната (далі – замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 17.09.2019 № 13 (далі – тендерна документація), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644) та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019. Також, за результатом моніторингу встановлено неузгодженість інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, а саме – в пункті 9 «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» оголошення про проведення відкритих торгів зазначено: «від 14 жовтня 2019 до 31 грудня 2019» тоді, як в пункті 4.4. «Строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) розділу І «Загальні положення» тендерної документації, оприлюдненої при проведенні вищезазначених відкритих торгів, вказано: «з дати підписання договору до 31.12.2019 року». Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.09.2019 № 16, внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону, та оприлюднено інформацію щодо джерела фінансування даної закупівлі.
Період усунення порушень: 09.10.2019 17:21 - 26.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.10.2019 17:21

Запити/Пояснення