-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Навчальне обладнання для оснащення кабінету математики - один комплект
Навчальне обладнання повинне відповідати державним санітарним нормам.
Завершена
328 998.96
UAH з ПДВ
Номер:
95cd0a34f4a542428a4d8daa99bbc6fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-11-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2020 00:00
Період моніторингу:
12.02.2020 10:59 - 05.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.02.2020 № 05-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 11.02.2020 № 05-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-17-001151-а від 17.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення оголошення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, пояснення, отримані від замовника через електрону систему закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1-гімназія імені Героя Радянського Союзу В. Газіна" смт. Ратне (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що строк дії договору від 01.10.2019 № 158 (п.4.1 Договору) закінчився 31.12.2019.
Крім того, за даними пошуково-аналітичної системи (https://www. 007.org.ua) та поясненнями наданими Замовником через електронну систему закупівель установлено, що станом на 31.12.2019 зобов’язання постачальника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» та Замовника за договором від 01.10.2019 № 158 виконані в повному обсязі (328 998,96 грн).
З огляду на зазначене Замовник на порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договорів протягом трьох днів з дня виконання договору (09 січня 2020 року).
Під час проведення моніторингу закупівлі (17 лютого 2020 року) на веб – порталі Уповноваженого органу Замовником опубліковано звіт про виконання вищезазначеного договору.
Період усунення порушень:
02.03.2020 15:54 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2020 15:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до протоколу № 20 рішенням тендерного комітету було вирішено усунути порушення та оприлюднити звіт про виконання договору 17.02.2020року. Відповідно до протоколу № 23 рішенням тендерного комітету було визначено:
1. Оприлюднити інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (звіт про виконання договору по закупівлі UA-2019-09-17-001151-a).
2. Зобов’язати відповідального за оприлюднення інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу досконало опрацювати всі статті Закону України «Про публічні закупівлі», особливо ретельно вивчити статтю 10 цього ж Закону, в подальшому не допускати таких порушень.
3. Тендерному комітетові ретельно перевіряти кожну оприлюднену закупівлю для недопущення подібних порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
05.03.2020 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
a5f9e8f08ce04c689a1bb3ce59d608a4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.02.2020 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі навчального обладнання для оснащення кабінету математики - один комплект (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-17-001151-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
З яких підстав Вами не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
f3b061b059144e5dac6b220b16015103
Назва:
Звіт про виконання договору
Дата опублікування:
17.02.2020 13:54
Опис:
У зв’язку з виникненням тимчасових технічних несправностей звіт не було вчасно висвітлено в системі електронних закупівель відповідно до термінів. Тому вирішено терміново виправити цю помилку та оприлюднити в системі електронних закупівель звіт про виконання договору по закупівлі Навчальне обладнання для оснащення кабінету математики - один комплект.