• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

постачання теплової енергії

постачання теплової енергії

Торги відмінено

255 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 1f0c8ab6b01444f29aea8196a40a6f0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-17-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 17.09.2019 16:56 - 09.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2019 №49 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 17.09.2019 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-17-000199-b 17.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою 20.09.2019 в електронній системі закупівель, Замовник, на підставі протоколу від 18.09.2019 № 25, прийняв рішення про відміну торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олександрійського коледжу Білоцерківського національного аграрного університету (далі - Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету від 16.09.2019 № 24, пояснення замовника, отримане через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у формі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. Згідно із інформацією, оприлюдненою 20.09.2019 в електронній системі закупівель, Замовник, на підставі протоколу від 18.09.2019 № 25, прийняв рішення про відміну торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 02.10.2019 14:03 - 19.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.10.2019 14:03

Запити/Пояснення