• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо дизельне класу Євро-5 по смарт-картках

Завершена

3 570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 850.00 UAH
Номер: 0c89a90f51ac4010a78f0679e5e83c45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-30-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2019 17:29 - 24.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.09.2019 № 51 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2019-09-17-000528-a від 17.09.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 18 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «ОНДІ ГРУП», протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2019 року № 45 та повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, Комунальним підприємством «Житомирське трамвайне-тролейбусне управління» Житомирської міської ради (далі – Замовник) в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів (відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі), затвердженої Наказом № 490. Аналогічно, в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 11 форми повідомлення про намір укласти договір щодо джерела фінансування закупівлі, затвердженої Наказом № 490. Разом з тим, відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 18.10.2019 16:55 - 01.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2019 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про надання заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час перевірки було встановлено, що Комунальним підприємством «Житомирське трамвайне-тролейбусне управління» Житомирської міської ради (далі – Замовник) в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів (відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі), затвердженої Наказом № 490. Аналогічно, в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 11 форми повідомлення про намір укласти договір щодо джерела фінансування закупівлі, затвердженої Наказом № 490. Ознайомившись з Вашим висновком, повідомляємо Вам, що згідно п.1 ч.1 Ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”: - авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Порядок авторизації електронних майданчиків визначається Кабінетом Міністрів України; 21.03.2019 року згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі було внесено зміни в форми документів, а саме в зміст оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір де є обов'язковим зазначати джерело фінансування. В зв'язку з чим електронні майданчики згідно п. 20 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166, у разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен у місячний строк з дня оприлюднення адміністратором стандартних сценаріїв тестування на веб-порталі Уповноваженого органу привести функціональні характеристики та можливості авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами. Станом на 21.10.2019 року дані зміни в функціональних характеристиках та можливостях авторизованого електронного майданчика не зроблені. Тобто на електронному майданчику e-tender (та і на інших електронних майданчиках), з якого здійснює свої закупівлі КП ЖТТУ, немає окремого обов'язкового поля: джерело фінансування, яке б забезпечило Замовнику можливість внести повну і необхідну інформацію згідно зі змінами до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 490 . В зв'язку з чим КП ЖТТУ під час оголошення закупівлі та повідомлення про намір укласти договір по закупівлі палива дизельного класу Євро-5 по смарт-картках, № закупівлі :UA-2019-09-17-000528-a не було вказано даної інформації. Проте, дана закупівля була прив'язана до плану закупівлі, відповідно до якого видно, що дана закупівля фінансується з власних коштів підприємства тому, що в плані закупівлі немає посилання на КЕКВ. Також, повідомляємо Вам, що поки не буде внесено змін в функціональні характеристики та можливості авторизованого електронного майданчика та для уникнення в подальшому такого роду порушеннь, відповідальною особою під час оприлюдення такої інформації в електронній системі закупівель, інформація про джерело фінансування буде зазначатись в розділі Примітки.
Дата публікації звіту: 21.10.2019 15:55