• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля, горох сушений

Завершена

740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Номер: 055090ea3f494bfc956e6e8212110c87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-15-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 15.10.2019 10:28 - 05.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 15.10.2019 №161 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі код за ДК 021: 2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, горох сушений), ID: UA-2019-09-16-000720-c, яка проводиться Управлінням освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 993-89-34, nauashviliivan@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Ступак Ігор Сергійович, встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі (далі - тендерна документація, ТД), тендерну пропозицію переможця торгів Фізичної особи підприємця Ступак Ігор Сергійович (далі – ФОП Ступак Ігор Сергійович), протокольне рішення тендерного комітету від 16.09.2019 № 651 Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі - Замовник). Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника визначені кваліфікаційні критерії до учасників торгів, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, де зазначено, про надання учасником довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо досвіду виконання аналогічного договору. До даної довідки надати наступні документи: оригінал або копія зазначеного у довідці договору. ФОП Ступак Ігор Сергійович в складі тендерної пропозиції надана довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів без дати, без номеру (далі – Довідка), де вказано наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів за 2 договорами. До Довідки Учасником надано копію Договору від 05.02.2018 № 15. Пунктом 1 розділу 1 Предмет Договір, даного Договору зазначено, що: В силу цього Договору Виконавець продає, а Замовник купує за ДК 021:2015-03210000-6 - Зернові культури та картопля (Горох сушений), далі Товар, що вказаний в специфікації (Додаток 1), який містить вказівку на найменування, одиницю виміру і яка є невід’ємною частиною Договору. Оплата за товар здійснюється згідно рахунка та накладної, які є невід’ємною частиною Договору. Проте, даного Додатку 1, рахунку та накладної тендерна пропозиція Учасника не містить, що не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника та кваліфікаційному критерію «наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» установленому статтею 16 Закону. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Ступак Ігор Сергійович, як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» та вимогам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень не установлено.
Період усунення порушень: 16.10.2019 12:09 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2019 12:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу усунено порушення (скасовано рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Ступака І.С. та прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника)
Дата публікації звіту: 21.10.2019 10:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення щодо розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) усунуто.
Дата публікації: 21.10.2019 11:53