• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивного майданчика Гощанської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Соборна, 4 в смт. Гоща Рівненської області

Річний план закупівель на 2019 рік в межах очікуваної вартості предмета закупівлі

Торги відмінено

1 778 004.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 890.02 UAH
Номер: 77d0578b33854f9fbcb1cc1432b8234b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.09.2019 17:45 - 17.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.09.2019 № 54 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.09.2019 № 54. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-16-001220-a 16.09.2019 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 25 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гощанської загальноосвітньої школа І - ІІІ ступенів Гощанської районної ради, Гощанського району, Рівненської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 16.09.2019 року № 22. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в тендерній документації установив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим порушив норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 25.09.2019 12:41 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2019 12:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Вашу вимогу щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку тендерний комітет Гощанської ЗОШ І-ІІІ ступенів, керуючись ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»прийняв рішення (протокол від 27.09.2019 №25): 1. Внести зміни до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчика Гощанської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Соборна, 4 в смт. Гоща Рівненської області» (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2019-09-16-001220-a). 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель зміни до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, а також в окремому документі перелік змін, що вносяться протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Дата публікації звіту: 27.09.2019 15:45