-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт (проведення заходів з енергозбереження) Ізюмської дитячої художньої школи ім. С.І. Васильківського м. Ізюм, Харківська обл., пл. Садова, 18/75". Перша черга.
умови закупівлі визначені у технічному завданні тендерної документації
Торги відмінено
2 089 209.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 446.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 446.05 UAH
Номер:
85a401f3a0a0401e9268964807207ba7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-08-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2019 00:00
Період моніторингу:
08.10.2019 14:54 - 31.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2019 №246
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.10.2019 № 246
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-09-16-000959-a 16.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішення тендерного комітету управління культури Ізюмської ради (далі – Замовник) від 16.09.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЙМ» (далі – учасник-переможець або ТОВ «ТАЙМ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.10.2019; повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2019 року.
За результатами моніторингу установлено, що для документального підтвердження наявності машин та механізмів, необхідних для виконання робіт Замовник вимагав від учасника надання у складі тендерної пропозиції довідку у табличному вигляді (форма 1 Додатку 8 до тендерної документації).
Проте, у складі своєї тендерної пропозиції учасник-переможець ТОВ «ТАЙМ» надав Довідку від 27.09.2019 №126 «Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт», в якій не підтверджує наявність машин-механізмів, які визначені Замовником у додатку 2 до тендерної документації «підсумкова відомість ресурсів», а саме: автомобіля-самоскида, автомобіля-бортового 3т, 5т., бульдозери, котки дорожні, крани на автомобільному ходу, підіймачі вантажопасажирські та ін.
Також, моніторингом установлено, що в складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутній лист-розяснення, в якому повинно бути зазначено законодавчі підстави ненадання зазначених в тендерній документації документів, чим порушено вимоги пункту 5 розділу третього тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і визнав ТОВ «ТАЙМ» переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір 04.10.2019 року.
Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
16.10.2019 11:50 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2019 11:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Харківської області.
Тендерним комітетом Управління культури Ізюмської міської ради було розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
По суті повідомляємо, що тендерним комітетом Управління культури Ізюмської міської ради 04.10.2019 року було визначено ТОВ «ТАЙМ» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір керуючись принципами ефективності, максимальної економії заощадження бюджетні коштів, та відповідними законодавчими Настановами, а саме:
При визначенні переможця тендерний комітет в частині розгляду питання застосування машин та механізмів керувався пп. 6.2.1.5 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В зв′язку з дійсною обмеженістю території будівельного майданчику біля об’єкту ремонту, відсутністю горизонтального та вертикального транспортування матеріалів за допомогою машин і нерентабельністю використання, деякі машини та механізми (автомобіль-самоскид, автомобілі бортові 3т та 5т, бульдозери, котки дорожні, крани на автомобільному ходу, підіймачі вантажопасажирські та ін.) були замінені учасником на ручну працю та альтернативні машини та механізми без збільшення вартості робіт, що не суперечить Настанові щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Дякуємо Вам, що звернули нашу увагу на відсутність у пакеті тендерної документації підрядника, який був визнаний перможцем, листа-роз’яснення, щодо заміни машин та механізмів. В зв’язку з неможливістю усунути дані порушення було прийнято рішення щодо проведення термінового засідання тендерного комітету з питання доцільності проведення наприкінці року ремонтних робіт по об’єкту "Капітальний ремонт (проведення заходів з енергозбереження) Ізюмської дитячої художньої школи ім. С.І. Васильківського м. Ізюм, Харківська обл., пл. Садова, 18/75". Перша черга.
Засідання тендерного комітету було проведенно 21.10.2019 року. За висновком:
відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі "Капітальний ремонт (проведення заходів з енергозбереження) Ізюмської дитячої художньої школи ім. С.І. Васильківського м. Ізюм, Харківська обл., пл. Садова, 18/75". Перша черга. - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» оголошення в центральній базі даних «Prozorro» № UA-2019-09-16-000959-а, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Дата публікації звіту:
22.10.2019 09:38