-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кутик
Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Торги відмінено
1 960 604.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 803.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 803.02 UAH
Номер:
cbbf3160977749c1bcd8b3481323eaea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-21-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2019 00:00
Період моніторингу:
21.10.2019 16:23 - 11.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-09-16-001215-b 16.09.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 24, пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-Метал-Компані» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06.11.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.09.2019 № 235 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-Метал-Компані», протоколи засідання тендерного комітету філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця»(далі – Замовник) від 15.10.2019 № 336 та від 24.10.2019 № 358.
Перевіркою інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі
65 582,15 гривень, або 3,34 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону, оскільки Замовник у ТД не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
07.11.2019 16:19 - 22.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2019 16:19