-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с.Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)
Завершена
1 414 096.80
UAH без ПДВ
Номер:
b6f2d8e2ae2c4657a4a90c45aeb82ecd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2019 00:00
Період моніторингу:
18.09.2019 11:26 - 10.10.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2019 № 52
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.09.2019 № 52.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-13-001878-b 13.09.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель"
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані (додатку) установлено порушення норм частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу в наданому Замовником 19.09.2019 поясненні вказано, що з метою усунення порушень договір від 09/09-19-15 від 11 вересня 2019 року розірвано додатковою угодою №1 від 18 вересня 2019 року та додано скан-копії протоколу засідання тендерного комітету №10 від 19.09.2019 та додаткової угоди №1. Звіт про виконання договору про закупівлю – розірвання оприлюднений в електронній системі закупівель 19.09.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олександрійської сільської ради (далі-Замовник) на 2019 рік, Звіт про укладений договір UA-2019-09-13-001878-b, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 13.09.2019, пояснення Замовника з доданими копіями документів оприлюднене в електронній системі закупівель 19.09.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником здійснено закупівлю робіт за предметом «Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)» очікуваною вартістю 1414096,80 грн, при цьому на веб-порталі Уповноваженого органу відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до п. 1, 2, 6, 16 звіту про укладений договір UA-2019-09-13-001878-b договір за №09/09-19-5 на виконання робіт з капітального ремонту будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки) укладений Олександрійською сільською радою з ПП «Модена» 11 вересня 2019 року, строк дії договору з 11.09.2019 до 31.12.2019 року. Водночас звіт про укладений договір оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 13 вересня 2019 року, тобто з порушенням терміну, визначеного частиною першою статті 10 Закону.
Крім того, під час моніторингу встановлено, що Замовником у порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами (далі - наказу №490) у звіті про укладений договір UA-2019-09-13-001878-b не відображено інформацію передбачену пунктом «16-1. Джерело фінансування закупівлі» форми звіту.
Період усунення порушень:
23.09.2019 15:26 - 08.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2019 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Олександрійська сільська рада повідомляє, що у зв'язку із встановленими при проведенні моніторингу за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)» порушеннями законодавства та з метою їх усунення договір від 09/09-19-15 від 11 вересня 2019 року розірвано за згодою сторін додатковою угодою №1 від 18 вересня 2019 року. Скан-копії протоколу засідання тендерного комітету та додаткової угоди №1 додаємо.
Дата публікації звіту:
04.12.2019 16:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
- documentsForm: Так
Опис:
з метою усунення порушень договір від 11 вересня 2019 року розірвано
Дата публікації:
04.12.2019 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
6bb9973f21ac4ac5b33751ac07baf80f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2019 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-13-001878-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Однак на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація, яка б підтверджувала планування Замовником вказаної закупівлі в 2019 році.
Чи відображена в річному плані закупівель (додатку до річного плану) на 2019 рік вказана закупівля робіт з Капітального ремонту будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)»? Поясніть відсутність на веб-порталі Уповноваженого органу підтвердження планування вказаної закупівлі.
Крім того, встановлено, що в звіті про укладений договір UA-2019-09-13-001878-b не відображено інформацію передбачену пунктом «16-1. Джерело фінансування закупівлі» форми звіту, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами.
Вкажіть чому при оприлюдненні звіту не в повному обсязі враховано вимоги Наказу №490.
Згідно з частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про укладені договори замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня укладення договору. Звіт про укладений договір UA-2019-09-13-001878-b оприлюднений Олександрійською сільською радою в електронній системі закупівель 13 вересня 2019 року. Відповідно до п. 1, 2, 6, 16 вказаного звіту договір на виконання робіт укладений 11 вересня 2019 року за № 09/09-19-5 з ПП «Модена», строк дії договору з 11.09.2019 до 31.12.2019 року.
З огляду на викладене вище, поясніть причини оприлюднення вказаного звіту в електронній системі закупівель Prozorro з перевищенням строків встановлених Законом. Договір, що укладений з ПП «Модена» не розміщувався в електронній системі, у зв’язку з чим просимо долучити його до пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d39fd217bb194071a51053b196145004
Назва:
Моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)» (
Дата опублікування:
19.09.2019 12:52
Опис:
Олександрійська сільська рада повідомляє, що у зв'язку із встановленими при проведенні моніторингу за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)» порушеннями законодавства та з метою їх усунення договір від 09/09-19-15 від 11 вересня 2019 року розірвано за згодою сторін додатковою угодою №1 від 18 вересня 2019 року. Скан-копії протоколу засідання тендерного комітету та додаткової угоди №1 додаємо.