• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с.Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)

Завершена

1 414 096.80 UAH без ПДВ
Номер: b6f2d8e2ae2c4657a4a90c45aeb82ecd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 18.09.2019 11:26 - 10.10.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.09.2019 № 52 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.09.2019 № 52. Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-09-13-001878-b 13.09.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель" Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 73) 168-77-83, vadim_korkunets@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані (додатку) установлено порушення норм частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу в наданому Замовником 19.09.2019 поясненні вказано, що з метою усунення порушень договір від 09/09-19-15 від 11 вересня 2019 року розірвано додатковою угодою №1 від 18 вересня 2019 року та додано скан-копії протоколу засідання тендерного комітету №10 від 19.09.2019 та додаткової угоди №1. Звіт про виконання договору про закупівлю – розірвання оприлюднений в електронній системі закупівель 19.09.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олександрійської сільської ради (далі-Замовник) на 2019 рік, Звіт про укладений договір UA-2019-09-13-001878-b, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 13.09.2019, пояснення Замовника з доданими копіями документів оприлюднене в електронній системі закупівель 19.09.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником здійснено закупівлю робіт за предметом «Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)» очікуваною вартістю 1414096,80 грн, при цьому на веб-порталі Уповноваженого органу відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до п. 1, 2, 6, 16 звіту про укладений договір UA-2019-09-13-001878-b договір за №09/09-19-5 на виконання робіт з капітального ремонту будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки) укладений Олександрійською сільською радою з ПП «Модена» 11 вересня 2019 року, строк дії договору з 11.09.2019 до 31.12.2019 року. Водночас звіт про укладений договір оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 13 вересня 2019 року, тобто з порушенням терміну, визначеного частиною першою статті 10 Закону. Крім того, під час моніторингу встановлено, що Замовником у порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами (далі - наказу №490) у звіті про укладений договір UA-2019-09-13-001878-b не відображено інформацію передбачену пунктом «16-1. Джерело фінансування закупівлі» форми звіту.
Період усунення порушень: 23.09.2019 15:26 - 08.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2019 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Олександрійська сільська рада повідомляє, що у зв'язку із встановленими при проведенні моніторингу за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі будинку культури на вул. І.Франка, 1 в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області (внутрішнє опорядження приміщень та заміна сходової клітки)» порушеннями законодавства та з метою їх усунення договір від 09/09-19-15 від 11 вересня 2019 року розірвано за згодою сторін додатковою угодою №1 від 18 вересня 2019 року. Скан-копії протоколу засідання тендерного комітету та додаткової угоди №1 додаємо.
Дата публікації звіту: 04.12.2019 16:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
  • documentsForm: Так
Опис: з метою усунення порушень договір від 11 вересня 2019 року розірвано
Дата публікації: 04.12.2019 16:19

Запити/Пояснення