• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо ( природний газ)

Завершена

3 610 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 100.00 UAH
Номер: 4b2d8921a4d2428bb83dc7ed7c63d154
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.05.2020 14:23 - 09.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.05.2020 № 87 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 17 UA-2019-09-13-001189-а 13.09.2019 Дніпровський Національний університет залізничного транспорту ім.. академіка В.Лазаряна (код ЄДРПОУ 01116130) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 9 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання складання тендерної документації порушено вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, в частині відсутності пункту 11, визначеного формою. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляд тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.11.2019р. №ПГД-07112019-01 з урахуванням додаткових угод до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.09.2019р. №22ВТ, вимогу про усунення порушення (UA-2019-09-13-001189-a.c1), скаргу ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" від 17.10.2019р. (UA-2019-09-13-001189-a.c2), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 06.11.2019р. №16120-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПрАТ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ НАСІННЄВИЙ ЗАВОД", протокол засідання тендерного комітету від 07.10.2019р. №23-ВТ, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.11.2019р. №ПГД-07112019-01, додаткові угоди від 29.11.2019р. №1, від 29.11.2019р. №2, від 29.11.2019р. №3, від 28.12.2019р. №4, від 31.01.2020р. №5. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та викладені у рішенні від 06.11.2019р. №16120-р/пк-пз - не здійснювався. Згідно з абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, яка діяла до 19.04.2020р.) (далі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Моніторингом встановлено, що Замовником з порушенням строку, визначеного абзацом 9 частини першої статті 10 Закону, оприлюднено 03.12.2019р. в електронній системі закупівель Додаткові угоди від 29.11.2019 №1 (пізніше на 1 календарний день), від 29.11.2019 №2 (пізніше на 1 календарний день), від 29.11.2019 №3 (пізніше на 1 календарний день), та 05.03.2020р. Додаткову угоду від 31.01.2020 №5 (пізніше на 31 календарний день). Водночас, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Аналізом тендерної документації установлено її невідповідність вимогам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, в частині відсутності інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) повідомлення про намір укласти договір, не містить інформації про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 02.06.2020 22:25 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 22:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відносно несвоєчасного оприлюднення Додаткових угод за № 1, 2, 3, 5 до договору: 1) Моніторингом встановлено, що Додаткова угоди від 29.11.2019 №1, №2, №3 були оприлюднені пізніше на 1 календарний день: Пояснення: - 29.11.2019р. (п’ятниця) ПАТ «Лебединський насіннєвий завод» було підписано Додаткову угоду та відправлено Новою поштою; - Субота (30.11.2019) та Неділя (01.12.2019) – вихідні! - 02.12.2019р. (понеділок) нашім університетом було отримано листа з додатковими угодами та передано ректору на підпис; - 03.12.2019р. (вівторок) Додаткова угоди № 1, №2, №3 були оприлюднені в Прозоро Таким чином, оприлюднення Додаткових угод було здійснено протягом 2 робочих днів.(02 – 03.12.2019р.) – що не є порушенням Закону «Про публічні закупівлі» 2) Моніторингом встановлено, що Додаткова угода від 31.01.2020 №5 була оприлюднена пізніше на 31 календарний день: Пояснення: - Додаткова угода №5, яка була підписана 31.01.2020 не була своєчасно передана Тендерному комітету для опублікування, вона надійшла тільки 05.03.2020р. Відносно відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі в Повідомленні про намір укласти договір: - в Повідомленні про намір укласти договір на Прозоро в таблиці пункту 8 вказано ОПИС: Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Дата публікації звіту: 10.06.2020 16:08

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення