• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«Кріпильні деталі» код 44530000-4 за ДК 021:2015 (болти для рейкових стиків, болти клемні, болти закладні, гайки клемні і колійні, шайби пружинні одновиткові і двовиткові, шайба – скоба плоска, клема колійна ПК, костилі колійні, шурупи колійні) (ЛОТ № 1 – болти для рейкових стиків, болти клемні, болти закладні, гайки клемні і колійні, шайби пружинні одновиткові і двовиткові, шайба – скоба плоска, клема колійна ПК; ЛОТ № 2 – костилі колійні, шурупи колійні)

Завершена

1 489 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер: b2f13213b9ad43aeb028fd33330cfb01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-20-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.11.2019 16:12 - 12.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2019 № 209 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 18.11.2019 № 209 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2019-09-12-002260-b 21.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити чере електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09.12.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.10.2019 №№ 1122 та 1129, від 16.10.2019 № 1136 та 18.10.2019 № 1148, тендерні пропозиції ТОВ «ВБК+», ПП «ВЛАДІКОС», ТОВ «Україна - енергосервіс, ЛТД» та ТОВ «ПРОМКРІПЛЕННЯ», повідомлення про намір укласти договір, договори від 07.11.2019 №№ 52.19-541, 52.19-542. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Україна - енергосервіс, ЛТД», з підстав, викладених у протоколі засідання тендерного комітету від 16.10.2019 № 1136, оскільки учасником в складі пропозиції надано протокол загальних зборів засновників ТОВ «Україна - енергосервіс, ЛТД» від 30.09.2019 № 5. Отже, ТОВ «Україна - енергосервіс, ЛТД» виконано вимоги, встановлені Замовником у п. 2.1.2 Таблиці 2 Додатку 2 до ТД в повному обсязі. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозицію ТОВ «Україна - енергосервіс, ЛТД», яка відповідала вимогам ТД та була нижчою від пропозиції Переможця на 33 500,00 грн, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.
Період усунення порушень: 10.12.2019 11:53 - 25.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2019 11:53

Оскарження висновку в суді

Опис: З метою оскарження висновку подано позов до суду 23.12.2019.
Дата публікації: 24.12.2019 13:07

Запити/Пояснення