-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві електрозварні прямошовні); (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти замовника)
Завершена
3 587 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер:
95cbdfc140be43a38ce1d3a255c15e6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-01-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2019 00:00
Період моніторингу:
01.11.2019 15:15 - 23.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.11.2019 № 313
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-09-12-000611-c 12.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Р-МК» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЗСП» та ТОВ «Перша Одеська енергетична компанія», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.09.2019 № 08/12-103, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗСП» (далі – ТОВ «ЗСП»), товариства з обмеженою відповідальністю «Перша Одеська енергетична компанія» (далі – ТОВ «Перша Одеська енергетична компанія») та товариства з обмеженою відповідальністю «Р-МК» (далі – ТОВ «Р-МК»), протоколи засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 08/12-109, від 11.10.2019 № 08/12-115 та від 16.10.2019 № 08/12-116, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28.10.2019 № ТМО-246/19.
Моніторингом установлено, що Замовник у пункті 1 розділу IV тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Також установлено, що пунктом 11 додатку 6 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником довідки з обслуговуючого банку про відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами, яка датована не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (у разі обслуговування учасника в декількох банках, необхідно надати довідки з усіх обслуговуючих банків).
Поряд з цим за інформацією, що містить фірмовий бланк ТОВ «Р-МК» учасником відкрито рахунки в банківських установах ПАТ КБ «Приватбанк» (р/р 26005050302251) та ПАТ «МТБ Банк» (п/р 26003816601).
Крім того, за інформацією розміщеною в електронній системі закупівель установлено, що Замовник провів процедуру закупівлі за номером ІD: UA-2019-09-09-001733-b в якій ТОВ «Р-МК» прийняв участь та в складі своєї пропозиції надав договір від 02.01.2019 № 396745 термін дії якого закінчується 31.12.2020 року (без додаткових угод до нього) та в банківських реквізитах якого зазначений рахунок для отримання коштів за виконання робіт ПАТ КБ «Приватбанк» (р/р 26005050302251).
Крім цього наявність у ТОВ «Р-МК» розрахункового рахунку в ПАТ КБ «Приватбанк» (р/р 26005050302251) підтверджує і пункт 7 «банківські реквізити» цінової пропозиції переможця, яка подана під час проведення відкритих торгів за номером ІD: UA-2019-10-29-001922-b.
Отже наявність у ТОВ «Р-МК» діючого розрахункового рахунку в ПАТ КБ «Приватбанк» (р/р 26005050302251) під час проведення процедури щодо якої здійснюється моніторинг (ІD: UA-2019-09-12-000611-c) та після неї підтверджено.
При цьому учасник ТОВ «Р-МК» у складі пропозиції не надав довідку з ПАТ КБ «Приватбанк» про відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами, чим не дотримав вимоги пункту 11 додатку 6 тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Р-МК», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
12.11.2019 18:37 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2019 18:37
Оскарження висновку в суді
Опис:
КП "ТМО" оскаржило до суду висновок про результати моніторингу закупівлі шляхом подання 26.11.2019 р. Адністративного позову №01-19/612.
Дата публікації:
27.11.2019 09:34