• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

стіл учнівський двохмісний з полицею 6 рост.групи, стіл однотумбовий ліво- і правосторонній

Торги відмінено

409 100.00 UAH з ПДВ
Номер: be9aad7662f849c98328c0d15409b8a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-25-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 25.09.2019 15:23 - 19.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.09.2019 № 41 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 вересня 2019 року №41 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2019-09-12-000241-с від 12.09.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» (далі – Замовник), протокол про проведення переговорів між Замовником і ФОП Єленюк Ю.І. від 11.09.2019, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 12.09.2019. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір умовою застосування переговорної процедури зазначив пункт 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації із зазначенням у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) дві процедури закупівлі (ID: UA-2019-08-16-000619-с та ID: UA-2019-08-01-001573-b). Водночас, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовник за вказаними процедурами відкритих торгів здійснював закупівлю стільців учнівських 6 рост. групи (ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби та частини до них), що не відповідає даному предмету закупівлі. Отже, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі стола учнівського двохмісного з полицею 6 рост. групи, стола однотумбового ліво- і правостороннього без наявних підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, оскільки на веб порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про відміну двох тендерів (торгів) по даному предмету закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
Період усунення порушень: 01.10.2019 17:32 - 18.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.10.2019 17:32