• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (Вугілля кам'яне)

Торги відмінено

836 414.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Номер: 8b9f378368674be19970eeae25b1b89a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-01-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 01.10.2019 17:21 - 25.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.10.2019 № 185 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-12-000223-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 вересня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунальної установи «Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти» Баштанської районної ради Миколаївської області (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 12.09.2019 (протокол № 22); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» (код в ЄДРПОУ 40258238); протокол засiдання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2019 № 29 (далі – протокол від 01.10.2019 № 29), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.10.2019; пояснення Замовника від 08.10.2019 № 142/01.11, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів, в Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в Додатку 5 «Форма «Тендерної пропозиції», в пункті 1.2 Додатку 4 «Проект «Договору про закупівлю товарів за державні кошти №» тендерної документації зазначив, що здійснює закупівлю вугілля кам’яного у кількості 163 т, в тому числі, марки ДГ(Д, Г) (13-100) – 65 т, марки АМ (13-25) – 49 т, марки АС (6-13) – 49 т. Разом з тим, в Додатку 1 «Специфікація № 1 до договору №____ від «__» ________ 20__р.» Додатку 4 «Проект «Договору про закупівлю товарів за державні кошти №» (далі – Специфікація № 1) Замовник визначив інші обсяги закупівлі, а саме: вугілля кам’яне ДГ (Д, Г) (13-100) – 108 т, вугілля кам’яне АС (6-13) – 129 т, вугілля кам’яне АМ (13-25) – 133 т. Таким чином, в Специфікації № 1 Замовник зазначив інформацію, яка не відповідає інформації в вище перелічених документах, та є порушенням умов пункту 4 частини другої статті 22 Закону. Зазначена невідповідність спричиняє порушення, яке згідно абзацу третьому частини першої статті 31 Закону на етапі розгляду тендерних пропозицій Замовнику неможливо усунути, та в будь-якому випадку призводить до порушення учасниками умов тендерної документації. Отже, під час аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі - учасник), в тендерній пропозиції, яка визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, в листі від 26.09.2019 № 20/26-09 (файл «18 Лист погодження з проектом договору.pdf» тендерної пропозиції) погодився з усіма умовами проекту договору, запропонованому Замовником у тендерній документації. Разом з тим, в Додатку № 1 до договору («файл «17 Проект договору дод.4.pdf») учасник зазначив обсяги закупівлі, що не відповідають обсягам, зазначеним Замовником в Специфікації № 1 тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» не відповідала умовам тендерної документації. Проте, при розгляді тендерної пропозиції учасника згідно з протоколом від 01.10.2019 № 29 Замовник встановив, що вона відповідає умовам тендерної документації, визнав ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем торгів та 01.10.2019 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, за результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), при заповненні форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 11.10.2019 11:38 - 29.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 11.10.2019 11:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: протокол про відміну процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 17.10.2019 08:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.10.2019 09:13

Запити/Пояснення