-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція приймального відділення обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського по вул.Червоного Хреста,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Джерела фінансування: кошти місцевих бюджетів
Завершена
13 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 000.00 UAH
Номер:
c3f6a4a028854b028e048e4e7ba2484c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-01-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2019 00:00
Період моніторингу:
01.11.2019 15:00 - 23.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.11.2019 № 313
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-09-11-003177-b 11.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» установлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Вінниця Проект – Буд» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.09.2019 № 86, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вінниця Проект – Буд» (далі – ТОВ «Вінниця Проект – Буд»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УЮТСПЕЦБУД» (далі – ТОВ «УЮТСПЕЦБУД»), протоколи засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 93, від 16.10.2019 № 99, від 21.10.2019 № 100, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.11.2019 № 29.
Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок повідомлення про намір укласти договір не містить зазначену інформацію.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу інформації та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель, установлено, що Замовник у тендерній документації (додаток 6) вимагає від учасників документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт, за встановленою формою, а також розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності), зазначених у відомості.
Учасник ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 27.09.2019 № 112/17, в якій зазначив відомості про обладнання та матеріально-технічні бази. Проте на частину будівельної техніки не надав розрахунок вартості 1-ї машино-години, як вимагалося умовами тендерної документації, чим не дотримався вимог встановлених у додатку 6 «Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт» до тендерної документації.
Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УЮТСПЕЦБУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації та не відмінив торги відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
18.11.2019 20:32 - 03.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2019 20:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок Державної аудиторської служби України
Дата публікації звіту:
25.11.2019 23:04