• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (парти, столи, стільці, крісло, стінки, шафа витяжна)

Торги відмінено

335 035.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 675.00 UAH
Номер: a309d3dc0f014022a6bea5ce1715e9ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-24-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 24.10.2019 13:49 - 14.11.2019 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 23.10.2019 № 183 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 31) Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (парти, столи, стільці, крісло, стінки, шафа витяжна), UA-2019-09-11-000828-а
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Управління освіти Енергодарської міської ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 11.09.2019 року № 185; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ "Меблі-Техностиль", ФОП Фролова Юлія Євгенівна та ФОП Сердюк А.В.; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2019 №№ 250, 251, 252. Порушень не установлено.
Період усунення порушень: 08.11.2019 12:24 - 14.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2019 12:24