• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція будівель спортивного комплексу "Юність" на вул. Болгарській, 4 у м. Львові. Гандбольний майданчик.»

Завершена

4 206 229.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 031.15 UAH
Номер: 12b410a215f440e5bdff586d6860a752
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-18-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.11.2019 10:12 - 11.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2019 № 200 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2019 № 200 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-11-002709-b 11.09.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника – переможця торгів встановлено порушення норм пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону при розгляді вказаної тендерної пропозиції та визначенні переможця. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівський центральний парк культури і відпочинку ім. Б. Хмельницького» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.09.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» (далі – ТОВ «ТПК «Будспорт»); протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.10.2019; повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2019; оприлюднені (завантажені) учасником ТОВ «ТПК «Будспорт», як переможцем, документи; договір про виконання робіт № 16/10 від 19.10.2019 та додатковий договір № 1 від 23.10.2019 до вказаного договору про виконання робіт. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен мати власне або орендоване основне обладнання, необхідне для виконання робіт, та у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт. На підтвердження кваліфікаційного критерію в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у табличній формі (в якій вказані назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг)), а також копії чинних договорів оренди орендованого обладнання, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (у випадку відсутності в учасника власного необхідного обладнання) та копії чинних договорів з іншими організаціями про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних та допоміжних робіт (у випадку відсутності в учасника окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання). Технічним завданням до тендерної документації (Додаток 2) передбачено виконання робіт із залученням бульдозера 59 кВт. Крім того, відповідно до поданих учасником ТОВ «ТПК «Будспорт» у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни та кошторисів, а саме підсумкової відомості ресурсів, для виконання робіт за предметом закупівлі передбачено використання таких будівельних машин та механізмів, як: автогідропідіймач, автогрейдери середнього типу потужністю 99 кВт та 121 кВт, бульдозери потужністю 59 кВт, 79 кВт, 96 кВт, крани баштовий та на автомобільному ходу, машини бурильно-кранові, трактор на гусеничному ходу, підіймачі щоглові та гідравлічні, скрепер причіпний, нарізувач швів. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТПК «Будспорт» відсутня інформація про наявність власних чи орендованих вищевказаних будівельних машин і механізмів (у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказані механізми не зазначені, чинні договори оренди чи договори щодо надання послуг не надані, відповідно до поданої учасником довідки №38/21 від 26.09.2019 роботи будуть виконуватись без залучення субпідрядних організацій). Також, відповідно до пункту 9 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, учасник, зокрема, повинен надати (у довільній формі) підтвердження відсутності підстави згідно пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. При цьому, згідно з вимогами пункту 9 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, якщо в учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДРПОУ) відсутня вищезазначена інформація, але засновником такого учасника являється одна чи декілька фізичних осіб і вони ж являються кінцевими бенефіціарними власниками – учасником подається підтвердження про це від власного імені в довільній формі (стосується юридичних осіб). У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТПК «Будспорт» надав довідки від 26.09.2019 № 38/12 та № 38/6, у яких зазначив, що у ЄДРПОУ наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника. Водночас, відповідно до наявної у вільному доступі інформації в ЄДРПОУ (джерело інформації: https://usr.minjust.gov.ua/) щодо ТОВ «ТПК «Будспорт» (ідентифікаційний код юридичної особи - 41729921) у вказаному Єдиному державному реєстрі зазначено, що засновником товариства є Маким'як Назар Антонович. Однак відомості про те, що вказана фізична особа є також і кінцевим бенефіціарним власником учасника, в ЄДРПОУ відсутні. Таким чином учасником ТОВ «ТПК «Будспорт», при відсутності у ЄДРПОУ інформації про кінцевого бенефіціара учасника, у складі тендерної пропозиції не подано інформації про підтвердження того, що засновником такого учасника являється фізична особа, яка є також і його кінцевими бенефіціарним власником. Отже, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТПК «Будспорт», який не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією Замовника, та тендерна пропозиція якого не відповідала тендерній документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір № 16/10 від 16.10.2019 на суму 3 596 000,00 грн з ПДВ. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень: 22.11.2019 17:08 - 07.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2019 17:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про неможливість усунення порушення
Дата публікації звіту: 28.11.2019 16:29