-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонтно - реставраційні роботи на фасадах будівлі -пам’ятки Анатомічного корпусу Одеського національного медичного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський №3, з заміною покрівельного покриття. Коригування проекту (Державний бюджет (спеціальний фонд)
Завершена
13 694 088.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 470.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 470.44 UAH
Номер:
55055ff001bb4a078503e6f7eac6b239
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-21-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2019 00:00
Період моніторингу:
22.10.2019 09:36 - 12.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2019 Одеса № 366
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 21.10.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019 № 366
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-09-11-000723-c 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеським національним медичним університетом (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 09.09.2019 № 163, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Компанія «Екстер’єр-Дизайн» (далі – ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн»), протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів закупівлі від 07.10.2019 № 184, повідомлення про намір укладення договору від 07.10.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2019.
За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів закупівлі від 07.10.2019 № 184 пропозиція учасника ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцем відкритих торгів.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 07.10.2019 року.
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне:
- відповідно до Примітки частини 2 Додатку 4 до ТД до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів обов’язково надається копія штатного розпису. Для підтвердження наявності персоналу надати копію Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за липень або серпень 2019 року.
Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасника від 23.09.2019 № 09/23-16 (далі – довідка від 23.09.2019 № 09/23-16), яку надано у складі тендерної пропозиції учасника, загальна кількість працівників, що будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів нараховує - 35 осіб, з яких 24 працівника прийнято на робочі спеціальності.
Також, згідно довідки від 23.09.2019 № 09/23-16 наявні працівники за посадами: підсобний робітник - Заліпаєв Аурел Васильович (пункт 28) та маляр - Заліпаєв Аурел Васильович (пункт 32).
Згідно трудового договору від 08.02.2019 № 2-1/2019 та трудової книжки (АО № 963215), що були надані у тендерній пропозиції учасника, Заліпаєва Аурела Васильовича прийнято на посаду підсобного робітника (запис до трудової книжки внесено на підставі наказу від 08.11.2018).
Відповідно до Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» за звітний місяць – серпень 2019 року, яка є документом, що підтверджує наявність персоналу та яку надано у складі тендерної пропозиції учасника, зазначений лише один працівник - Заліпаєв Аурел Васильович.
Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 22.10.2019.
У наданому поясненні Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2019 Замовник обґрунтовує рішення щодо відповідності учасника Учасника, якого визнано переможцем, вимогам ТД, а саме: «Учасник ТОВ «КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» у складі своєї пропозиції надав довідку за наведеною формою від 23.09.2019 № 09/23-16 на сторінках 76-79 відповідно до якої, кількість його працівників складає 35 осіб з яких 24 – робочих спеціальностей. Наявність зазначеного персоналу підтвердив копією Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за серпень 2019 року (стр.81-83 ТП) та на сторінці 80 ТП надав копію штатного розпису. На сторінці 82 (друга сторінка вище зазначеної таблиці) пункт 26 міститься інформація про працівника Заліпаєва Аурела Васильович та на сторінках 102-105 ТП розміщено трудовий договір від 18.02.2018 № 2-1/2019 ТОВ «КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» та Заліпаєва Аурел Васильовича».
Отже, Замовник не обґрунтував рішення щодо відповідності Учасника, якого визнано переможцем, вимогам ТД, а саме: не підтверджено наявність працівника за посадою маляр, що зазначений у пункті 32 довідки від 23.09.2019 № 09/23-16.
- відповідно до вимог пункту 1 Таблиці Додатку 4 до ТД учасник повинен надати довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, яка планується використовуватися для виконання робіт за наведеним зразком. Обов’язково зазначити в переліку наявність обладнання для риштувань.
Згідно Довідки, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» від 23.09.2019 № 09/23-15 (далі – Довідка від 23.09.2019 № 09/23-15), яка надана у складі тендерної пропозиції учасником, відсутня інформація щодо типу моделей обладнання, а саме: зварювальний апарат (пункт 12), перфоратор (пункт 13), шуруповерт (пункт 14), дріль електрична (пункт 15), станок для різання керамічної плитки (пункт 17), відбійний молоток (пункт 18).
Крім того, згідно переліку довідки від 23.09.2019 № 09/23-15 відсутнє обладнання для риштувань.
Отже, на порушення вищезазначених вимог ТД учасником не дотримано вимог пункту 1 Таблиці Додатку 4 до ТД.
Згідно вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Період усунення порушень:
31.10.2019 16:00 - 15.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2019 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано
Дата публікації звіту:
13.11.2019 14:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
10.06.2020 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
41492e215cc64c6c9429cbf35f05d087
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.10.2019 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2019 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2019 № 366 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», яка проводиться Одеським національним медичним університетом (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-09-11-000723-c).
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-11-000723-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність вимог ТД, що зазначені у пункті 2 (Інша інформація) Розділу (Оцінка тендерної пропозиції) ТД, а саме: учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою «Прозоро», як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону надає Замовнику через авторизований електронний майданчик в Системі «Прозоро» скановані копії заповнених та підписаних всіх форм визначених в додатку 5 до тендерної документації (Документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (Розрахунок ціни пропозиції), скориговані відповідно до остаточної пропозиції учасника за результатами аукціону, вимогам норм статтей 17, 21, 25, 28 Закону, так як переможець процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 Додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження наявності персоналу у Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам», а саме: підсобний робітник – Заліпаєв Аурел Васильович та маляр - Заліпаєв Аурел Васильович. Крім того, згідно штатного розпису учасника ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» з 01.09.2019, який затверджено рішенням від 30.08.2019 та надано у складі тендерної пропозиції, кількість штатних одиниць щодо посад маляр – 7, штукатур – 6, тоді як у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» від 23.09.2019 № 09/23-16, яку надано у складі тендерної пропозиції, кількість осіб за посадами маляр - 9, штукатур – 5.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником відповідності вимог ТД вимогам Закону та обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 184) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 07.10.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
24b732afcc304c96baec86ad8f50e9e7
Назва:
Відповідь від 25.10.2019р
Дата опублікування:
25.10.2019 14:23
Опис:
Тендерний комітет уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонтно - реставраційні роботи на фасадах будівлі -пам’ятки Анатомічного корпусу Одеського національного медичного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський №3, з заміною покрівельного покриття. Коригування проекту (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015) (Державний бюджет (спеціальний фонд) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2019-09-11-000723-c ) та відповідно до частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне:
По-перше, вимога про надання учасником, протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону через електронну систему закупівель сканованих копій заповнених та підписаних всіх форм визначених в додатку 5 до тендерної документації, обумовлена законними підставами, визначеними частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року , а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» та з метою забезпечення права на перевірку складових частин договірної ціни. Надання зазначених документів одночасно передбачено у складі тендерної пропозиції до розкриття тендерної пропозиції. Ця вимога розміщена на сторінці 12 тендерної документації де визначено: «Учасник надає розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконані відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва. Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни». Слід зауважити, що не надання зазначених документів не є підставою для відхилення пропозицій. Ці документи надаються виключно інформативно. Враховуючи вище наведене, Замовник діяв виключно в рамках чинного законодавста та з дотриманням принципів здійснення закупівель.
По-друге, відповідно до вимог частини 2 Додатку 4 до ТД Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна бути підтверджена Довідкою за наведеною формою, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов'язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, не повинна бути меншою 21 осіб, з яких 16 робочих спеціальностей. До довідки обов’язково надається копія штатного розпису та наявність персоналу підтверджується копію Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за липень або серпень 2019 року.
На підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" у складі своєї пропозиції надав довідку за наведеною формою від 23.09.2019 № 09/23-16 на сторінках 76-79 відповідно до якої, кількість його працівників складає 35 осіб з яких 24 – робочих спеціальностей, що є більш ніж 16. та повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність зазначеного персоналу підтвердив копією Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за серпень 2019 року (стр.81-83 ТП) та на сторінці 80 ТП надав копію штатного розпису. На сторінці 82 (друга сторінка вище зазначеної таблиці) пункт 26 міститься інформація про працівника Заліпаєв Аурел Васильович та на сторінках 102-105 ТП розміщено трудовий договір від 18.02.2018 №2-1/2019 ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" та Заліпаєва Аурел Васильовича. Наведені документи повністю підтверджують кваліфікацію учасника, щодо наявності працівників та відповідають вимогам ТД.
Підсумовуючи викладене замовник об'єктивно та неупереджено провів оцінку тендерної пропозиції та обґрунтовано визнав учасника переможцем.