-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пластини для тонкошарової хроматографії
Завершена
236 972.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 370.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 370.00 UAH
Номер:
8634e14c8f9b43cfaa226ebc81d96bab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-18-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2019 00:00
Період моніторингу:
18.11.2019 14:31 - 10.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2019-09-11-000653-b 11.09.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01985239) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 4 ст.11 Закону щодо складання протоколу засідання членів тендерного комітету та порушення вимог абзацу першого пункту другого наказу №490 щодо заповнення обов’язкових полів у формі документу «Повідомлення про намір укласти договір» в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації.
Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2019-09-11-000885-b, тендерну документацію Замовника, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «Тестоєдов Олексій Анатолійович», Договір про закупівлю товарів №108 від 24.10.2019, відповідь Замовника від 25.11.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено:
Частиною четвертою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Опрацюваннясм інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово – медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) 10.10.2019 на сайті Уповноваженого органу оприлюднив рішення тендерного комітету, оформлене протоколом, про визначення переможця процедури закупівлі ФОП Тєстоєдова Олексія Анатолійовича без внесення інформації про членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та інформації про результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Отже Замовником порушено порядок складання протоколу, який визначено частиною четвертою ст.11 Закону.
Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490), формами документів, зазначених у
пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Формою наказу № 490 «Повідомлення про намір укласти договір» передбачено заповнення пункту №11 «Джерело фінансування закупівлі».
Проведеним аналізом встановлено, що формою «Повідомлення про намір укласти договір», яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 10.10.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі.
Отже, інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, не відповідає вимогам абзацу першого пункту другого наказу №490 в частині внесення наявної інформації у поля, обов’язкові для заповнення, а саме «Джерело фінансування закупівлі» у формі «Повідомлення про намір укласти договір».
Період усунення порушень:
03.12.2019 17:24 - 18.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2019 17:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оформлено протоколом тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету (додаток 1 до відповіді), а оприлюднено було протокол за формою, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490). З метою уникнення розбіжностей у формах протоколів, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро». Стосовно Повідомлення про намір укласти договір: відповідно до вимог пункту 2 наказу № 490, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. 03.05.2019 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом № 490. Ним передбачено, що окремі форми документів, за якими оприлюднюють інформацію про електронні закупівлі на вебпорталі Прозорро, доповнюють новими реквізитами. На жаль, даний наказ не містить жодної інформації про порядок заповнення нових реквізитів. Оскільки дана форма заповнюється автоматично, то й дані до неї потрапляють з інформації, попередньо введеної замовником під час проведення електронних торгів. Тож, формуючи оголошення, замовник вносить на портал опис події постачання, тип оплати (із переліку), строк, одиниці його вимірювання (календарні, робочі чи банківські дні), можливий процент попередньої оплати. Під час заповнення цих даних Замовник обирає зі значень, поданих електронними майданчиками. Новий реквізит «Джерело фінансування закупівлі» на момент оголошення відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) був технічно не реалізований в електронній системі, тому інформація стосовно джерела фінансування закупівлі і не відобразилася у Повідомленні про намір укласти договір. Оновлення в Прозорро відповідно можливості внесення інформації про джерело фінансування закупівлі відбулося 01.11.2019 року (https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro). Оскільки закупівля товару «Пластини для тонкошарової хроматографії» код за ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) знаходиться на стадії «Завершено», у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднення будь-якого документу, окрім додатків до договору про закупівлю, у зв’язку з чим, оприлюднити протокол тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та доповнити Повідомлення про намір укласти договір інформацією про джерело фінансування закупівлі, не представляється можливим.
Дата публікації звіту:
09.12.2019 14:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Ні
- documentsForm: Ні
Опис:
Порушення не усунуто
Дата публікації:
22.01.2020 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
d534fb1438b84c7d9b209f65b959a062
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2019 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пластини для тонкошарової хроматоргафії» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-08-08-000783-a) очікуваною вартістю 236 972,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною четвертою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово – медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) 10.10.2019 на сайті Уповноваженого органу оприлюднив рішення тендерного комітету, оформлене протоколом, про визначення переможця процедури закупівлі ФОП Тєстоєдова Олексія Анатолійовича без внесення інформації про членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та інформації про результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету з порушенням вимог, передбачених частиною четвертою статті 11 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
106bdb180bdc43679b86e9cec3ba76e4
Назва:
Відповідь стосовно закупівлі пластин для тонкошарової хроматографії
Дата опублікування:
25.11.2019 16:31
Опис:
Оскільки формами документів у сфері закупівель не передбачено зазначення результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол оцінки тендерних пропозиції (додаток 1 до даного протоколу). Разом з цим, результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, при визначенні переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийнятті рішення про намір укласти договір про закупівлю викладені в протоколі засідання тендерного комітету №127 від 10.10.2019 р. (додаток 2 до даного протоколу).
У зв’язку з цим, з метою уникнення даних ситуацій, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, зокрема про розгляд тендерних пропозицій, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро».
Номер:
1f9ca19f938049009b70092ddf2f0af0
Назва:
Надання пояснень по висновку
Дата опублікування:
06.12.2019 11:08
Опис:
Визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оформлено протоколом тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету (додаток 1 до відповіді), а оприлюднено було протокол за формою, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490). З метою уникнення розбіжностей у формах протоколів, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро».
Стосовно Повідомлення про намір укласти договір: відповідно до вимог пункту 2 наказу № 490, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
03.05.2019 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом № 490. Ним передбачено, що окремі форми документів, за якими оприлюднюють інформацію про електронні закупівлі на вебпорталі Прозорро, доповнюють новими реквізитами. На жаль, даний наказ не містить жодної інформації про порядок заповнення нових реквізитів. Оскільки дана форма заповнюється автоматично, то й дані до неї потрапляють з інформації, попередньо введеної замовником під час проведення електронних торгів. Тож, формуючи оголошення, замовник вносить на портал опис події постачання, тип оплати (із переліку), строк, одиниці його вимірювання (календарні, робочі чи банківські дні), можливий процент попередньої оплати. Під час заповнення цих даних Замовник обирає зі значень, поданих електронними майданчиками. Новий реквізит «Джерело фінансування закупівлі» на момент оголошення відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) був технічно не реалізований в електронній системі, тому інформація стосовно джерела фінансування закупівлі і не відобразилася у Повідомленні про намір укласти договір. Оновлення в Прозорро відповідно можливості внесення інформації про джерело фінансування закупівлі відбулося 01.11.2019 року (https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro).
Оскільки закупівля товару «Пластини для тонкошарової хроматографії» код за ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) знаходиться на стадії «Завершено», у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднення будь-якого документу, окрім додатків до договору про закупівлю, у зв’язку з чим, оприлюднити протокол тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та доповнити Повідомлення про намір укласти договір інформацією про джерело фінансування закупівлі, не представляється можливим.