-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вулиці Данила Галицького (від АЗС ANP), вулиці Січових Стрільців, вулиці Стрийська (до об'їздної дороги) в м.Болехів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
125 764 265.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 628 821.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 628 821.00 UAH
Номер:
d7c347f9ec4c48cba765c4d8a00b935f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-13-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2020 00:00
Період моніторингу:
13.10.2020 17:11 - 04.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-11-000147-c 11.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу стосовно причин невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації установлено порушення норм частини третьої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРОДОР», ТОВ «АЛОВ-БУД» та ТОВ «ГРАНІТ-001 (окрім тих, питань які були предметом розгляду колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019)
(далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на вимогу стосовно причин невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Дороги Прикарпаття» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.09.2019, вимога про усунення порушення від 15.10.2019 та від 24.10.2019, роз’яснення Замовника від 19.11.2019 та від 19.11.2019, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ЄВРОДОР» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРОДОР»), «АЛОВ-БУД» (далі – ТОВ «АЛОВ-БУД» ) та «ГРАНІТ-001» (далі – ТОВ «ГРАНІТ-001), протоколи відхилення тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2019, договір від 19.11.2019 № 338, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 11.11.2019 № 16380-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на вимоги про надання інформації стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛОВ-БУД» умовам тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 15.10.2019 та 24.10.2019, Замовник оприлюднив відповіді 19.11.2019, у зв’язку з чим перевищив п’ятиденний термін та порушив норми частини третьої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
02.11.2020 18:30 - 17.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2020 18:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення моніторингу проаналізовано та взято до уваги. В подальшій роботі буде забезпечено дотримання всіх необхідних строків оприлюднення інформації в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
06.11.2020 15:11