-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Твердопаливні котли потужністю 200 кВт, 300 кВт. типу "Ретра"(або еквівалент)).
Торги відмінено
325 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Номер:
1b6170c607d342abaf10eeba321d3e96
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2019 00:00
Період моніторингу:
31.10.2019 17:40 - 22.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.10.2019 №60
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 31.10.2019 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-09-10-002815-b 10.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 01 листопада 2019 року, замовником відмінено торги у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (лот №1, лот №2).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Іванівської сільської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Ковальчук Тетяна Петрівна (лот №1, лот №2).
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), в оголошення про проведення відкритих торгів та у форму повідомлення про намір укласти договір (лот №1, лот №2) не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі.
Крім того, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Ковальчук Тетяна Петрівна, якого визначено переможцем торгів (лот №1, лот №2), умовам тендерної документації замовника в частині відсутності наступних документів:
- гарантійного листа про те, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 4 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- гарантійного листа про те, що надана у його складі інформація та документи є достовірними (пункт 5 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- листа, який підтверджує укладання договору у вказаний строк (пункт 2 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»).
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а визнав його переможцем торгів.
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 01 листопада 2019 року, замовником відмінено торги у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (лот №1, лот №2).
Період усунення порушень:
11.11.2019 17:19 - 26.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2019 17:19