• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Твердопаливні котли потужністю 200 кВт, 300 кВт. типу "Ретра"(або еквівалент)).

Торги відмінено

325 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Номер: 1b6170c607d342abaf10eeba321d3e96
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.10.2019 17:40 - 22.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.10.2019 №60 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 31.10.2019 №60 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4.UA-2019-09-10-002815-b 10.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 01 листопада 2019 року, замовником відмінено торги у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (лот №1, лот №2).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Іванівської сільської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Ковальчук Тетяна Петрівна (лот №1, лот №2). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), в оголошення про проведення відкритих торгів та у форму повідомлення про намір укласти договір (лот №1, лот №2) не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі. Крім того, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Ковальчук Тетяна Петрівна, якого визначено переможцем торгів (лот №1, лот №2), умовам тендерної документації замовника в частині відсутності наступних документів: - гарантійного листа про те, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 4 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - гарантійного листа про те, що надана у його складі інформація та документи є достовірними (пункт 5 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - листа, який підтверджує укладання договору у вказаний строк (пункт 2 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а визнав його переможцем торгів. Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 01 листопада 2019 року, замовником відмінено торги у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (лот №1, лот №2).
Період усунення порушень: 11.11.2019 17:19 - 26.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2019 17:19