-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби(комплекти обладнання для кабінетів природничих наук)(cпівфінансування:кошти обласного та місцевого бюджетів)
Торги не відбулися
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Номер:
77d620d7e24a4835aed20930e6ce637c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-16-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2019 00:00
Період моніторингу:
16.09.2019 17:57 - 08.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2019 № 50
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-09-09-000265-b 09.09.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель "
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п.3, п.13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 20.09.2019 Замовником внесено зміни в тендерну документацію.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету, пояснення замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.09.2019.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником в тендерній документації відсутні вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля по технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі, а також не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено п.3, п.13 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
26.09.2019 12:45 - 11.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2019 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
6c2ce88be01e4ba4bab18d3c17dbea43
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2019 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби (комплекти обладнання для кабінетів природничих наук) (співфінансування: кошти обласного і місцевого бюджетів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-09-000265-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Під час проведення моніторингу встановлено, що в Додатку №1 до тендерної документації в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, зазначено, зокрема: інтерактивна панель, акустична система, дошка класна 100 см на 300 см, навчальні комплекти для кабінетів хімії, фізики, біології тощо.
В п.41 форми оголошення про проведення відкритих торгів зазначено вид предмета закупівлі – товари.
Згідно п. 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
При цьому, згідно інформації оприлюдненої в електронній системі Prozorro, предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — «Навчальні засоби», що відноситься до розділу 80000000-4 «Послуги у сфері освіти та навчання».
Обґрунтуйте визначення предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — «Навчальні засоби» розділу 80000000-4 «Послуги у сфері освіти та навчання».
Чому у тендерній документації відсутня інформація про застосування заходів із захисту довкілля, а також відсутня дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
59b0b544fb6c42caa8ece94ccd6e8c35
Назва:
Пояснення по закупівлі “ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби(комплекти обладнання для кабінетів природничих наук)(cпівфінансування:кошти обласного та місцевого бюджетів)” (UA-2019-09-09-000265-b)
Дата опублікування:
20.09.2019 16:06
Опис:
Розглянувши Ваш запит на надання пояснень повідомляємо наступне.
Код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби обирався у відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 “ Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” за показником четвертої цифри основного словника. В оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю “ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби(комплекти обладнання для кабінетів природничих наук) (cпівфінансування:кошти обласного та місцевого бюджетів)” (UA-2019-09-09-000265-b) у графі “вид предмету закупівлі” у відповідності до пп.18, 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” обрано товари.
Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У відповідності до розʼяснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06 “Щодо порядку визначення предмета закупівлі”, предмет закупівлі визначається Замовником за показником четвертої цифри. При цьому слід враховувати, що замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону (частина сьома статті 2 Закону). Поділ комплектів обладнання для кабінетів природничих наук на Комп’ютерне обладнання (код 30230000-0), Шкільні меблі (39160000-1), Фотохімікати (24930000-2), Основні органічні хімічні речовини (24320000-3) тощо призвело б до уникнення тендеру.
Окрім того, запропонованим щомісячним юридичним журналом “Радник у сфері публічних закупівель” сервісом щодо визначення предмету закупівлі код предмета закупівлі є прийнятним для закупівлі комплектів обладнання для природничих наук.
Враховуючи вищевикладене, специфіку товару, що пропонується до постачання (інтерактивні дошки, ноутбуки, мультимедія, органіка, таблиці, реактиви, меблі тощо) було обрано найбільш прийнятний код класифікатора, який відповідає вимогам предмету закупівлі вцілому.
Щодо відсутності інформації про застосування заходів із захисту довкілля, а також відсутності дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій повідомляємо, що у тендерну документацію внесено зміни та вказано на необхідність подання у складі пропозиції довідки про застосування заходів із захисту довкілля та вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 28.09.2019 року.
Сільський голова Гордійчук Т.М
Номер:
e2bedc81fde8415b9c2ec4736fb635a8
Назва:
Пояснення по закупівлі “ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби(комплекти обладнання для кабінетів природничих наук)(cпівфінансування:кошти обласного та місцевого бюджетів)” (UA-2019-09-09-000265-b)
Дата опублікування:
20.09.2019 17:06
Опис:
Розглянувши Ваш запит на надання пояснень повідомляємо наступне.
Код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби обирався у відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 “ Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” за показником четвертої цифри основного словника. В оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю “ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби(комплекти обладнання для кабінетів природничих наук) (cпівфінансування:кошти обласного та місцевого бюджетів)” (UA-2019-09-09-000265-b) у графі “вид предмету закупівлі” у відповідності до пп.18, 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” обрано товари.
Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У відповідності до розʼяснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06 “Щодо порядку визначення предмета закупівлі”, предмет закупівлі визначається Замовником за показником четвертої цифри. При цьому слід враховувати, що замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону (частина сьома статті 2 Закону). Поділ комплектів обладнання для кабінетів природничих наук на Комп’ютерне обладнання (код 30230000-0), Шкільні меблі (39160000-1), Фотохімікати (24930000-2), Основні органічні хімічні речовини (24320000-3) тощо призвело б до уникнення тендеру.
Окрім того, запропонованим щомісячним юридичним журналом “Радник у сфері публічних закупівель” сервісом щодо визначення предмету закупівлі код предмета закупівлі є прийнятним для закупівлі комплектів обладнання для природничих наук.
Враховуючи вищевикладене, специфіку товару, що пропонується до постачання (інтерактивні дошки, ноутбуки, мультимедія, органіка, таблиці, реактиви, меблі тощо) було обрано найбільш прийнятний код класифікатора, який відповідає вимогам предмету закупівлі вцілому.
Щодо відсутності інформації про застосування заходів із захисту довкілля, а також відсутності дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій повідомляємо, що у тендерну документацію внесено зміни та вказано на необхідність подання у складі пропозиції довідки про застосування заходів із захисту довкілля та вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 28.09.2019 року.